  • Data: 2003-06-23 12:33:50
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Szymon Bzoma napisał:

    > OK. W ten sposób żaden bank, żadna firma, która nie jest monopolistą -
    > niczego nie forsuje, bo nikt z niczego nie musi korzystać. Dyskusja mogłaby
    > być zamknięta, jak większość na tym wątku.

    Ale oczywiscie musiales jeszcze dodac cos od siebie. No dobra, uparty
    jestes.

    > Uważam jednak, że sytuacje, w której płaci się za wypłaty z własnego
    > bankomatu, czy to, że karta zostaje po podjęciu gotówki w bankomacie - są
    > nietypowe w Polsce. Wątpię (ale b.d.), że prowadzili jakies badania nt.
    > profilu korzystania z bankomatów i wyszło im, że ich klienci są inni itd. Po
    > prostu mają takie pomysły i tyle. Jak jeszcze to był BG to byłem ich klientem
    > i zostałem "zmuszony" do (chwilowego, na szczęście) korzystania z ich
    > nowinek. Tyle. Szkoda pisaniny.

    No wlasnie szkoda, wiec przestan pisac, bo nic nowego nie dodales i nie
    sadze zebys dodal. Bank Cie kiedys wkurzyl i ciagle nie mozesz mu
    wybaczyc. Coz, trudno. Ale uwazaj, takie utrzymywane i rozpamietywane w
    kolko urazy sa szkodliwe dla zdrowia.

    EOT niniejszym.

    Bartol