  • 1. Data: 2003-06-16 12:48:09
    Temat: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    W sobotę o godz. 00:05 próbowałem w Hansa Bankas w Druskieninkai wybrać
    100 LTL ale bankomat wypluł kartę i pieniędzy nie dał. Musiałem
    skorzystać z VE z ePKO. Dziś w MilleNet widzę obciążenie za tę
    transakcję. Mam nadzieję, że dziś mi to zdejmą.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-06-16 12:56:17
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
> [...]

    Rozumiem, że widzisz blokadę, a nie obciążenie w historii konta?
    Obawiam się, że dzisiaj nie zdejmą; nie wiem na jak długo jest zakładana
    blokada w Millennium, ale coś mi się kołacze 14 dni. Spróbuj z nimi
    pogadać.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-16 13:01:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    zakładana
    > blokada w Millennium, ale coś mi się kołacze 14 dni. Spróbuj z nimi

    Obciążenie 129,48 PLZ i prowizja 3,5 za wypłatę w bankomacie.

  • 4. Data: 2003-06-16 13:19:23
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    [...]

    O, szybcy są!
    W takim razie - reklamacja.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-17 01:21:19
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał(a):

    > W sobotę o godz. 00:05 próbowałem w Hansa Bankas w Druskieninkai wybrać
    > 100 LTL ale bankomat wypluł kartę i pieniędzy nie dał. Musiałem
    > skorzystać z VE z ePKO. Dziœ w MilleNet widzę obcišżenie za tę
    > transakcję. Mam nadzieję, że dziœ mi to zdejmš.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz NiedŸwiecki

    Tak to bywa jak się korzysta z usług najgorszego banku w Polsce.
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 6. Data: 2003-06-17 06:22:55
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 01:21:19 +0000 (UTC), "Szymon Bzoma"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Tak to bywa jak się korzysta z usług najgorszego banku w Polsce.

    hiehie... kredyciku nie dali? :) A obciążenie rachunku z powodu
    wypłaty z ATM'ów zdażają się wszędzie, taka to już niedoskonałość
    techniki.

  • 7. Data: 2003-06-17 08:02:04
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Szymon Bzoma napisał:

    > Tak to bywa jak się korzysta z usług najgorszego banku w Polsce.

    Co Ty ku*&^ wiesz o Millenium? :-P

    Bartol

  • 8. Data: 2003-06-17 08:09:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Nie jest taki zły, wczoraj wysłałem reklamację i w tym samym dniu
    dostałem zwrot środków na rachunek.
    Brawo Millennium!
    Wpadki zdarzają się wszystkim, ale dobry bank rozpoznaje się po sposobie
    rozwiązywania problemów.
    Aż jestem w szoku, bo w PKO BP SA w podobnej sytuacji czekałem miesiąc,
    a tu wystarczył e-mail pocztą wewnętrzną.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-06-17 08:20:22
    Od: n...@p...onet.pl

    > Co Ty ku*&^ wiesz o Millenium? :-P
    >
    > Bartol

    Zapewne tyle co Ty wiesz o mBanku ;-P

    nM.

  • 10. Data: 2003-06-17 08:57:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik n...@p...onet.pl napisał:

    > Zapewne tyle co Ty wiesz o mBanku ;-P

    Z jednej strony chyba jednak mniej, bo o mBanku tu glosno, a Millenium
    pojawia sie czasami i czesciej pozytywnie, niz negatywnie. Z drugiej
    strony moze wiecej, bo moze kiedys korzystal z Millenium, a ja z mBanku
    nigdy. I badz tu madry... ;-)))))

    Bartol