  • Data: 2003-06-25 07:18:06
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no nie do końca: podchodząc do atm'u zazwyczaj idziesz po kase, a nie
    > po to, by włożyć kartę i ją wyjąć. Przypadki, w których wkładasz
    > kartę, robisz wypłatę 1000 PLN, wyjmujesz kartę i idziesz a kasa
    > zostaje w wypluwaczce są raczej dosyć wyjątkowe i schizofreniczne;)

    JA sie przyzwyczailem do tego, ze karta nie zostaje wypluta dopoki sam nie
    zdecyduje, czy ma juz wypluc ja, wiec zdazylo mi sie juz raz, gdy
    wyplacalem w bankomacie pkobp, ze wyplul mi karte, wiec myslalem, ze nie
    da mi pieniedzy, bo nie ma czy cus i mialem odejsc, gdy nagle pieniadze
    wyszly jednak :-) Tak wiec to kwestia przyzwyczajenia.

    Poza tym chyba kazdy powinien pamietac o tym, ze karte sie zabiera ze
    soba :-)

    Dodam jeszcze, ze w innych krajach, ktorych wyplacalem gotowke (nie tylko
    karta Millennium) zawsze bylo tak jak w Millennium w kraju, czyli karty
    nie wypluwal, tylko pytal, czy chce dokonac innej transakcji.

    Pozdrawiam
    Radek