  • Data: 2019-01-15 22:15:16
    Temat: Re: Lombard
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Jan 2019 19:08:34 +0100, dizel napisał(a):
    > on 2019-01-15, J.F. supposed :

    > Raczej dopuszczalne skoro T i Plus to stosują. Teraz przy abo

    Malo to rzeczy jest u nas robionych prawem Kaduka ?

    Wydaje mi sie, ze zablokowac mozna w razie kradziezy, a jesli
    kradziezy nie bylo ...

    > praktycznie masz tak że oddzielnie masz abo i raty za telefon.
    > To tak jak z mieszkaniem na kredyt. Każdy mówi: o mam mieszkanie na
    > kredyt, tyle że póki się go nie spłaci to mieszkanie tak naprawdę
    > należy do banku.

    No nie, nalezy do Ciebie, masz akt notarialny i wpis w KW.
    Tyle ze bank ma tam wpisana wierzytelnosc.

    > To samo jest tu, póki nie spłacisz telefonu to tak
    > naprawdę należy do sieci więc sobie może sieć z nim zrobić co chce.

    Nie wiem jaka jest umowa, ale owszem, cos takiego jest chyba mozliwe
    ... albo i nie :-)

    > No nie wiem, na przykład modemy na usb czy rutery mobilne czy
    > stacjonarne na kartę sim to nie wiem co można z nimi robić bez karty
    > sim.

    A, taki sprzet miales na mysli.
    Ja sobie pomyslalem np o tablecie.

    > Nawet pytałem w Plusie o ruter Huawei B525 to pracownik stwierdził, że
    > nawet jak ktoś imei zmieni to są w stanie zablokować taki ruter po nr
    > seryjnym płyty głównej tego rutera. Ile w tym prawdy to nie wiem.

    Calkiem mozliwe. Nie kupowac hujaweja, bo za duzo szpieguje ? :-)

    J.