  • Data: 2019-01-16 11:15:46
    Temat: Re: Lombard
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-16 o 11:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > W spoldzielni nie nazywa sie to inaczej ?
    > Cos mi chodzi po glowie, ze wlascicielem jest spoldzielnia.

    Inaczej, ale to nie jest przypadek z kredytem w banku.

    > Ale z drugiej strony - ktos mowi "mam mieszkanie" a tak naprawde to ma
    > je bank.

    Ileż razy można - mieszkanie ma ten ktoś. Jak pożyczysz od kogoś
    pieniądz, a ten ktoś na zabezpieczenie pożyczki wpisze ci się do
    hipoteki, to będziesz uznawał, że mieszkanie już nie jest twoje? Że ten
    ktoś może na przykład je sprzedać, albo cię eksmitować, bo ci wypowie
    "umowę użyczenia(?)" - skoro to wpisany w hipotekę jest właścicielem, a
    nie ty???

    --
    Liwiusz