  • Data: 2019-01-16 12:50:11
    Temat: Re: Lombard
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q1n08l$4pk$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-01-16 o 11:08, J.F. pisze:

    >Ileż razy można - mieszkanie ma ten ktoś.

    Ktos ma mieszanie i ktos ma zobowiazanie, to razem nie ma nic :-)

    >Jak pożyczysz od kogoś pieniądz, a ten ktoś na zabezpieczenie
    >pożyczki wpisze ci się do hipoteki, to będziesz uznawał, że
    >mieszkanie już nie jest twoje? Że ten ktoś może na przykład je
    >sprzedać, albo cię eksmitować, bo ci wypowie "umowę użyczenia(?)" -
    >skoro to wpisany w hipotekę jest właścicielem, a nie ty???

    W dawniejszych czasach, gdy ten ktos mogl wystawic BTE ...

    A i teraz moze poprosic sad i komornika aby mieszkanie sprzedal.
    A w kolejnym kroku to chyba i nakaz eksmisji uzyskac ..

    Wiec formalnie obywatel ma mieszkanie, ale powinien pamietac, ze ono
    tak nie calkiem jest jego ...

    J.