  • Data: 2019-01-16 19:01:45
    Temat: Re: Lombard
    Od: dizel <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Poldek formulated on wtorek :

    > Mieszkanie kupione na kredyt nie należy do banku. Można sprawdzić w księdze
    > wieczystej, kto jest właścicielem - nie bank, tylko osoba, która kupiła
    > mieszkanie. Jeżeli jest to mieszkanie spółdzielcze własnościowe, to również
    > można sprawdzić w spółdzielni, kto jest właścicielem - nie bank. Jeżeli
    > mieszkanie we wspólnocie itp. - tak samo - nigdzie bank nie występuje jako
    > właściciel mieszkania. Jest tylko zapis w odpowiednim dziale w odpowiedniej
    > rubryce w księdze wieczystej o zabezpieczeniu wierzytelności na rzecz banku.
> [...]

    Dzięki za wyjaśnienie, jest to pewnie prawda.
    Użyłem tego przykładu jako skrót myślowy w sensie takim że póki się
    kredytu całego nie spłaci to tak naprawdę nie można mówić że to czyjaś
    własność.
    Wiadomo w papierach będzie że to moje, no ale jak przestanę spłacać to
    jednak moje nie będzie. Bardziej o to mi chodziło.