  • Data: 2019-01-16 13:01:09
    Temat: Re: Lombard
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-16 o 12:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ktos ma mieszanie i ktos ma zobowiazanie, to razem nie ma nic :-)

    To zależy od wartości mieszkania i zobowiązania. Naprawdę, mógłbyś sobie
    darować pisanie takich głupot.

    > W dawniejszych czasach, gdy ten ktos mogl wystawic BTE ...

    A teraz może wystąpić o nakaz zapłaty, co stanowi tylko formalną różnicę.

    > A i teraz moze poprosic sad i komornika aby mieszkanie sprzedal.

    Nawet jak komornik sprzeda, to bank nie będzie właścicielem mieszkania,
    chyba że ten bank wyda swoje pieniądze i kupi.

    > Wiec formalnie obywatel ma mieszkanie, ale powinien pamietac, ze ono tak
    > nie calkiem jest jego ...

    Jest całkiem jego.

    Twój sposób "myślenia" prowadzi do absurdów. Na przykład - nie
    zapłaciłeś jeszcze rachunku za telefon? No to, wg J.F.owej logiki, nic
    nie masz, ani mieszkania, ani samochodu, ani garnków w kuchni, bo za
    parę lat może przyjść komornik i ci je zabrać.

    --
    Liwiusz