  • Data: 2021-10-20 13:01:27
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-19 o 22:09, PiteR pisze:

    > trzeba mieć jedną

    Kilka lat temu, jak karty zaczęły być płatne albo wymagać ode mnie
    jakiejś comiesięcznej opieki pozbyłem się kilku kart i zostały mi tylko
    dwie z City - kredytówka i debetówka.

    Ponieważ nigdy nie widziałem komunikatów z Citi, że jest jakaś
    konserwacja systemu i karty przez jakiś czas nie będą działać więc
    uznałem, że oni jakoś bardziej o to dbają niż mBank, gdzie takie przerwy
    były wręcz tradycją.

    Od lat nigdy mnie nie zawiodły, aż tu nagle tydzień temu w niedzielę
    wieczorem (koło 21:30) gość przynosi pizzę i ani jedna, ani druga nie
    działa.

    Się trochę przeraziłem, bo jak wieki temu zacząłem używać pierwszą kartę
    to na stację benzynową zawsze jeździłem z gotówką jako alternatywą, ale
    od lat już mam w kieszeni tylko karty no i co by było...

    To tyle na temat "trzeba mieć jedną".
    P.G.