  • Data: 2021-10-20 14:28:29
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie - załóż sobie jako backup aion bank oraz kantor aliora.

    Jakiś czas temu przeszło mi przez myśl, żeby wziąć kartę z kantoru póki
    ma dobre warunki, bo może jak się popsuje to dla już posiadających
    zostaną stare warunki.
    Ale poza przejściem przez myśl nic nie zrobiłem.

    Widziałem, że była tu dyskusja o aion, ale nie przeczytałem ani jednego
    posta w jej ramach. Nie wiem co to - jak znajdę czas to zajrzę.
    Ostatnio kompletnie nie mam czasu bo muszę robić masę idiotycznych
    rzeczy tylko dlatego, że elementy półprzewodnikowe zniknęły z rynku.
    Wiele starych projektów, o których już dawno zdążyłem zapomnieć teraz
    nagle wymaga przeprojektowywania aby pasowały do tego co się jeszcze
    daje kupić i nie ma gwarancji, że jak na projekt zejdzie tydzień to
    nadal dadzą się kupić.
    Dziś dostaliśmy informację, że procesor (8-bitowy) który używamy da się
    kupić za ponad 50$ (normalna cena około 20 PLN). Rozważamy, czy nie
    kupić kilku tysięcy (mniej popularnych) procesorów, które teoretycznie
    mają być w styczniu i nie przerobić wszystkich naszych produktów na nie
    - to by mi dowaliło roboty.

    W listopadzie ostatnia rata KH w Santanderze. Mamy tam konto z BZWBK
    "Aktywni 50" czy jakoś tak. Za kartę coś tam się płaci (5 pik obniża,
    ale nie do 0). Nie zmieniałem, bo nie chciało mi się ustalać, czy nie
    naruszę tym warunków promocji co by skutkowało podniesieniem marży z
    0,99% na 1,99%.
    Jakie masz sugestie na temat Santandera - zamknąć konto, zmienić (na
    jakie i dlaczego)?
    P.G.