  • Data: 2021-10-20 14:04:22
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, ale czym w końcu zapłaciłeś - trzecią kartą czy gotówką jednak?

    Masz rację. Brak tej informacji jest kluczowy dla zrozumienia sytuacji.
    3 próby kredytówką - terminal pisał "Transakcja odrzucona", co według
    mnie oznacza, że się połączył gdzie trzeba i coś tam zdecydowało, żeby
    odrzucić.
    1 próba debetówką - to samo.
    żony karta (mBank) - zadziałała od razu.
    Jakby co - gotówki nie mieliśmy :)

    Wziąłem od gościa te kwitki i w poniedziałek, czy wtorek tydzień temu
    napisałem do Citi - czy potrafią stwierdzić w czym był problem. Na
    kwitkach są jakieś identyfikujące numerki podałem im je z pierwszego z
    tych kwitków. Przed chwilą sprawdziłem - na razie nic nie odpowiedzieli.

    > Na klatce bywają kłopoty z GSM - hmmm, chyba z telepizzy akceptacja długawo trwała,
    ale potem się chyba poprawiło - albo operator poprawił zasięg albo zmienili operatora
    ;) Teraz z dominos działa szybko.

    To chyba nie ten przypadek.

    > GSM w ogóle się zmienia - od dłuższego czasu orange wyłączył w DC (i w Gdańsku
    chyba też) UMTS

    To się działo w Poznaniu.
    P.G.