  • Data: 2021-10-20 16:52:51
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest okazja - do tego możemy dostać po 50zł premii.
    > Mogę Ci wysłać link - jak z niego założysz,

    Na początku nie rozumiałem co piszesz o jakimś potwierdzeniu przelewem,
    czy o kurierze.
    Dotarło do mnie, że piszesz o założeniu konta, a ja konto mam (co
    najmniej 7 lat). Myślałem tylko o wzięciu karty do niego. Jakoś ze 2
    lata temu chyba wprowadzili jakąś rozsądną, której wcześniej nie mieli.

    > Tutaj akurat zapomniałem o tym, że na androidowym telefonie tylko telefonujesz -
    niestety aion absolutnie wymaga apki.

    Dziś nabrałem podejrzeń, że nawet Citi się przymierza do zmuszenia mnie.
    Zrobiłem dziś przelew na konto w mBanku i w reakcji dostałem mail -
    zauważyliśmy, że skorzystałeś, z nie tej jedynie słusznej metody
    potwierdzenia przelewu, a zgodnie z czymś tam Unii operacje w internecie
    powinny być potwierdzane w apce.
    Myślałem, że to dotyczy płatności w internecie, a nie przelewu (choć to
    niewielka różnica).

    Co oni zrobią z ludźmi, którzy w ogóle nie mają telefonu na którym da
    się jakąś apkę zainstalować.

    > A żeby nie płacić opłaty za wydanie debetówki trzeba podać kod promocyjny - można
    znaleźć np. na livesmarter.pl

    A to się zdziwiłem, bo mi się wydawało, że kiedyś karta do kantoru była
    za 10PLN a ta właśnie fajniejsza już za 0. Ale nic nie sprawdzałem.

    > ATmegą32 z W5500 do obsługi ethernetu

    Przenieśliśmy się z Atmega na ATXmega chyba z 10 lat temu.
    Znacznie łatwiej się płytki projektuje - np. w obudowie 64 pin UARTy
    masz w 7 miejscach a SPI w 3 i w każdym z nich MOSI i SCK można zamienić
    miejscami co czasem ułatwia rozplątanie płytki.
    Jest też sprzętowy AES128.
    W5500 używamy scalaki nie moduły.

    - w ten sposób jedno z dwóch urządzeń na dwukierunkowym tramwaju

    ostatnio robiłem coś do dwukierunkowego metra.

    > - o właśnie, będę 11-13 listopada w Gdańsku, to może pójdziemy na browar, tym
    bardziej, że przedwczoraj znalazłem Twoją książkę ;).

    Nie cierpię browara. Próbowałem z cukrem, z sokiem - nie da się - zawsze
    jest nieznoście gorzki :)
    Nie bywam też w żadnych lokalach a w dobie pandemii już szczególnie
    (zaszczepieni też mają szansę na szpital, a mi się okno do 3-ej dawki
    otworzy dopiero 14 listopada).

    Proponuję herbatkę lub kawkę u mnie w firmie (mam nadzieję, że twórczy
    bałagan Cię nie wystraszy) - powinna być szansa na podpisy obu autorów :)
    Alternatywnie możemy się też spotkać gdzieś w terenie, na plaży itp.
    Odezwij się na priv.
    P.G.