  • Data: 2021-10-20 15:28:43
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 października 2021 o 14:41:54 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > VC (obciążeniowa) z PKO była wypukła.

    O, to bardzo "debetowa" była ;P

    Jak już chcesz błysnąć, to podaj przykład obciążeniowej lub kredytówki, która
    była/jest płaska.
    Z dawnych czasów pamiętam kredytową (tak, kredytową) visę electron z mBąka (tak,
    kredytową electron, to była kombinacja, i to jeszcze w czasach, gdzie wcale nie było
    tak łatwo o terminal).
    Oprócz tego "mc instant" z bnpp (miałem) oraz obecne citkowe wynalazki - mc moto bp
    płaska od wprowadzenia, pozostałe "brandowe" systematycznie wymieniają na płaszczaki
    - nie wiem, jak z silver, gold i platinum (choć tych nie ma w sprzedaży netowej, ale
    podobno jeszcze w oddziale można sobie załatwić) - hmm, ciekawe, co zrobią z mc world
    elite...