  • Data: 2021-10-20 12:30:29
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 19 października 2021 o 22:07:58 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:1cd05835-d50b-4906...@googlegroups.com>
    > Taka fajna w dotyku. Pobawić się można ;)

    Taaa, wiadomo, że lepiej się bawi wypukłymi niż płaskimi ;>
    Choć w ogólnym wrażeniu nie liczy się tylko nadbudowa - ale baza również...
    Przypomina mi się cytat z filmu:
    "- Szlawinski, pograsz w baseball?
    - Nie mam czasu.
    - Mógłbyś być bazą.
    - A ty nadbudową!"
    Zrozumiałem żart gdzieś po 20 latach od usłyszenia (trzeba poznać zasady baseballa
    oraz marksizmu). Że też takie durnoty wpadają w ucho - nie ma się co dziwić powstaniu
    ZSRR...

    > i dobrze, złodziej nie szczytuje

    Złodziej to ma dobre oko - a ja powoli sczytać nie mogę (na ostatnim badaniu
    okresowym pani okulistka podsunęła mi tekst pod nos i pierwszy raz w życiu
    doświadczyłem, jak to jest, gdy nie widzi się z bliska - ale musiałem mieć minę...).

    Więc to podobnie skuteczne "zabezpieczenie" jak domofon w bloku.
    Ma same "zalety":
    - trzeba nosić breloczek albo pamiętać kod
    - ponieważ kody są aktywne, znane są na całym świecie - bo połowa mieszkań jest na
    wynajem
    - ruch po południu i tak jest tak duży, że każdy, kto chce, wejdzie sobie "z kimś",
    albo sobie stanie przy klawiaturze i będzie udawał, że gdzieś dzwoni - i wejdzie, jak
    ktoś będzie wychodził - bo "ochrona" oczywiście zamiast siedzieć przy domofonie jest
    zamknięta w kanciapie (k5, 200k rocznie na to idzie, a nawet paczek nie odbierają - o
    tyle mam zysk, że za to hasło reklamowe wygrałem blender w konkursie DHL ;)
    - a i tak płacisz za "konserwację" tego shitowego domofonu - i, ciekawe dlaczego,
    dopiero jak zaczęliśmy co miesiąc płacić ryczał za tą konserwację, zamiast faktur za
    każdy przyjazd, to się domofon przestał psuć...

    > trzeba mieć jedną

    No to żeś dał - to akurat najgorsza możliwa opcja, już wolałbym mieć 0 i nosić tylko
    gotówkę (a i tak noszę).
    Aktualnie noszę 6.