  • 21. Data: 2003-06-04 10:27:26
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Bijecie tylko piane jak to Polacy lubia. dyskusja nie prowadzi do niczego
    konstruktywnego. Jak ktos jest niezadowolony to zmienia to albo akceptuje.
    wiec masz wybor. Albo zostajesz i dzwonisz z komorki albo zmieniasz bank.
    albo zmien centrale.
    i nie zasmiecajcie juz listy swoimi malostkowymi rozterkami.

  • 22. Data: 2003-06-04 10:29:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > wlasnie ze inne banki nie posiadaja w swojej ofercie tych rzeczy co
    > multi, dlatego multi. owszem, na starcie multi funkcjonowal correct, ale
    > sie psuje.

    Znaczy co? Mieli coś co ciebie interesuje, a teraz nie mają (automatyczne
    włączanie się multilinki?)

    > Twoje wypowiedzi na to wskazuja.

    Jesteś mocno przewrażliwiony. Nigdzie nie napisałem, że mój bank, tudzież
    Multibank jest super. Napisałem tylko, że skoro Ci coś przeszkadza, to nie
    marudź o tym na newsach, tylko zgłoś to do tego banku albo zmień bank.
    A na przyszłość polecam dokładne czytanie wypowiedzi innych ludzi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2003-06-04 10:38:45
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Darek napisał:

    [...]

    a ciekaw jestem wg Ciebie po jakiego sa newsy ...
    po to aby ... no wlasnie po co :P

    TheEnd.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 24. Data: 2003-06-04 10:56:11
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Po to zeby wymieniac sie rzeczowymi informacjami a nie bic piane. Masz
    wybor. wiec wybierz i przestan grymasic.

  • 25. Data: 2003-06-04 11:01:10
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > hey kolego, ty chyba nie wiesz o czym piszesz.

    Dobrze pisze.

    > czy ja ci czlowieku powiedzialem ze telefon mam przelaczony na PULSE ??
    > czy Centrala miejska nie obsluguje tonow !
    > wiec glupot nie wygaduj.

    Centrala moze sobie nie obslugiwac. Robisz tak:
    1. telefon przelaczony na PULSE
    2. wybierasz numer banku
    3. po polaczeniu sie z bankiem przelaczasz telefon na TONE
    4. normalnie korzystasz z serwisu bankowego.

    Centrala nie ma tu zadnego znaczenia - mozesz miec nawet centrale reczna.
    Wazne zeby do banku docieraly sygnaly tonowe - chodzi o sam dzwiek, do czego
    centrala nie ma znaczenia.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 26. Data: 2003-06-04 11:02:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Darek wrote:
    > Po to zeby wymieniac sie rzeczowymi informacjami a nie bic piane.
    Masz
    > wybor. wiec wybierz i przestan grymasic.

    A ja mam pomysl - pisales do ich rzecznika prasowego?
    Ze masz taki problem? :)

  • 27. Data: 2003-06-04 11:30:18
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > czy ja ci czlowieku powiedzialem ze telefon mam przelaczony na
    > PULSE ??
    >

    > czy Centrala miejska nie obsluguje tonow !

    Cytat #1

    "tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie
    masz
    mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
    samoczynnie nie polaczy."

    Cytat #2
    "

    > O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    w krakowie :)"

    Co nie jest prawda. Jedynie czesc (starszych) telefonow
    publicznych
    korzysta nadal z wybierania dekadowego. Wiec co najwyzej
    uzasadnione
    by bylo stwierdzenie ze jedynie z czesci budek telefonicznych nie
    skorzystasz z banku.

    W kwestii formalnej: jesli ktos *narzeka* ze nie moze skorzystac z
    czegos (w tym wypadku banku) z powodu ograniczen ktore instytucja
    naklada (wymog wybierania tonowego) to logicznym wnioskiem jest to
    iz z jakis wzledow (opisanych przeze mnie wczesniej) nie moze z
    nich skorzystac.

    Jesli posiadasz telefon z wybieraniem tonowym (jak statystycznie
    rzecz biorac miazdzaca wiekszosc spoleczenstwa) to po co w ogole
    ta dyskusje rozpetales ?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 28. Data: 2003-06-04 14:08:57
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Kazimierz napisał:

    [...]

    heh, to na takie kombinacje nie wpadlem.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 29. Data: 2003-06-04 14:09:38
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Maciej "AbrahaM" Piotrowski napisał:

    [...]

    odpowiedz tj dla kolegi Kazimierza.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 30. Data: 2003-06-04 17:09:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    :R...@i...pl: wrote:
    > Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:
    >
    > [...]
    >
    > a to ma np. ze centrala miejska jest stara, i mozesz sobie swoj telefon
    > wsadzic i przestawiac na tone i pulse ile razy chcesz :P

    Jednak Cię przeceniłem.
    Przeczytaj mój mail do końca i zrób tak jak napisałem. DTMF to jest
    dźwięk i skoro słychać jak mówisz do słuchawki, to DTMF też będzie słychać.

    pzdr

    Tomek