  • 1. Data: 2003-06-03 18:49:53
    Temat: heh... Multibank i Czat z konsultantem
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam,
    po jakiego diabla jest ten czat jak nic przez niego nie mozna zalatwic :(

    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-06-03 19:31:38
    Temat: Re: heh... Multibank i Czat z konsultantem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > po jakiego diabla jest ten czat jak nic przez niego nie mozna
    > zalatwic :(

    Ale dowiedziec i owszem.
    P.S. A co chcialbys zalatwic? Przelwy moze, co? ;)

  • 3. Data: 2003-06-03 19:53:07
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]

    > Ale dowiedziec i owszem.
    > P.S. A co chcialbys zalatwic? Przelwy moze, co? ;)

    bez przesady :)
    ale for example: dowiedziec sie kilka spraw chociazby odnosnie kart,
    waznosci, aktywnosci etc. uaktywnienia nowej karty, itd itd.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 4. Data: 2003-06-03 19:59:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > bez przesady :)
    > ale for example: dowiedziec sie kilka spraw chociazby odnosnie kart,
    > waznosci, aktywnosci etc. uaktywnienia nowej karty, itd itd.

    Ale w teorii czy na konkretnym przykladzie?!?
    Przeceiz to jest ogolnodostepny chat - i oni dysponuja tylko IP
    komputera z ktorego to idzie...
    No nie wiem o co ci chodzi - ale przeciez jak zweryfikjesz ze dana
    osoba to ty? Przeciez podawanie hasla przez chata to bylaby glupota
    itp...

    A syfrowanej Multi nawet poczty wewnetrznej nie ma wiec o chacie nie
    ma co marzyc na razie.. ale i tak fajna rzecz - czasami da sie
    zaoszczedzic na impulsie ;)

  • 5. Data: 2003-06-03 21:04:03
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > A syfrowanej Multi nawet poczty wewnetrznej nie ma wiec o chacie nie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    a skąd takie wiadomości? :))
    (z ciekawości, bo słyszałem inaczej :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-06-03 21:15:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
    > a skąd takie wiadomości? :))
    > (z ciekawości, bo słyszałem inaczej :)

    ee - to znaczy? :)
    A mozesz cos napisac z czesci transkacyjnej do banku, tak jak to jest
    np w Fortisie, KB24, Lukasie itp?

  • 7. Data: 2003-06-03 21:17:57
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > A mozesz cos napisac z czesci transkacyjnej do banku, tak jak to jest
    > np w Fortisie, KB24, Lukasie itp?
    bez bicia przyznam się że nie wiem jak to jest w systemach wymienionych
    przez Ciebie banków :), ale to już chyba nie poczta wewnętrzna :)
    Życzę Dobrej nocy

  • 8. Data: 2003-06-03 21:19:22
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    albo w VW ? Przyjmują nawet proste zlecenia.
    A.

  • 9. Data: 2003-06-03 21:40:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
    > bez bicia przyznam się że nie wiem jak to jest w systemach
    > wymienionych przez Ciebie banków :), ale to już chyba nie poczta
    > wewnętrzna :) Życzę Dobrej nocy

    No a jaka? :) Wykonywana po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego.
    Np. w KB moglem sobie tak zrezygnowac z ubezpieczenia VE...
    Czyli proste dyspozycje da sie wykonac.
    Moze inaczej - a co ty rozumiesz przez poczte wewnetrzna?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 10. Data: 2003-06-03 22:15:46
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    > Ale w teorii czy na konkretnym przykladzie?!?

    [...]

    Oczywiscie Amra ze na konkretnym przykladzie. :)
    przypuscimy ze nie masz skad zadzwonic, nie masz komorki. jedynie
    internet - to co . no wlasnie, po jakiego jest taka forma przyjeta
    kontaktu z klientami.

    po zalogowaniu sie do multi, jest na samej gorze link "Prosba o kontakt"
    zatem generalnie zdrowo myslacy czlowiek przyjmuje, iz jezeli poprosi to
    konsultant do niego zadzwoni. racja ?
    To sie przeliczysz.

    Potrzebowalem uatywnic net`a (net karte, to musialem biegac do roznych
    miejsc co by zadzwonic. nie mam na mieszkaniu linii telefonicznej :(

    Wiec mozna dociekac iz czat z konsultrantem cos zaradzi. Niestety
    wczesniej kolegow bym poprosil z IRC`a o kontakt niz Multi :(

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :