  • 1. Data: 2003-06-03 18:56:43
    Temat: Jeszcze o Multi :((
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam again.

    tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie masz
    mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
    samoczynnie nie polaczy.

    a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.

    no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-06-03 21:28:10
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie masz
    > mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
    > samoczynnie nie polaczy.

    Może najwyższy czas zainwestować w telefon z wybieraniem tonowym?
    No chyba, że to centrala.

    > a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.

    I? Co ma piernik do wiatraka?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-06-03 21:35:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > I? Co ma piernik do wiatraka?

    Może chodzi o to, że jeśli ktoś wydaje/bierze mnóstwo
    kasy to powinien się wykazać jakimś minimum wyobraźni ?

    Pix

  • 4. Data: 2003-06-03 21:55:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > Może chodzi o to, że jeśli ktoś wydaje/bierze mnóstwo
    > kasy to powinien się wykazać jakimś minimum wyobraźni ?

    Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
    kanał telefoniczny, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-06-03 21:58:51
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
    > kanał telefoniczny, prawda?

    Podoba mi się to podejście - prawdziwe "frontem do klienta" :-)))

    Pix

  • 6. Data: 2003-06-03 22:10:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > Podoba mi się to podejście - prawdziwe "frontem do klienta" :-)))

    Ja po prostu nie rozumiem dlaczego wszyscy uważają, że jakaś firma XYZ
    wypuszczając produkt ZYX _musi_ zadowolić wszystkich. Nie tylko wszystkich
    (potencjalnych) użytkowników.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-06-03 22:22:58
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    [...]

    > Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
    > kanał telefoniczny, prawda?

    owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    wybierania sie na wycieczke do oddzialu)

    a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
    mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
    TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.

    ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    (dekadowe) i co ......

    rece opadaja, bo jak sie domyslam realizacja i projektem call center
    zajela sie pewnie duza firma ktora o takiej ewentualnosci niestety nie
    pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...

    A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Oddzial.

    Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    profesjonalizmu.

    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 8. Data: 2003-06-04 04:10:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    > podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    > wybierania sie na wycieczke do oddzialu)

    No przecież napisałem jasno, że nie wszyscy muszą mieć tam konto.

    > a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    > zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    No i? Zrobiono założenie, że klient _musi_ mieć wybieranie tonowe i tyle.

    > ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    > (dekadowe) i co ......

    O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    > pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    > takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...

    Tiaaaaaa. Dobrze, że dodałeś 'tak sądzę'.

    > A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    > komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Rotfl. Myślałem, że rozmawiamy praktycznie, a nie hipotetycznie. No ale co
    tam.
    A człowiek ma jeszcze Internet.

    > Oddzial.

    Albo inny bank. Co za problem?

    > Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    > profesjonalizmu.

    IMHO marudzisz. Mamy w Polsce na tyle dużo banków, że jeśli któryś nie
    oferuje tego co potrzebujesz (np. obsługi z 'wybieraniem pulsowym' - czyli
    niby jak?), to idziesz do innego, który to oferuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-06-04 05:53:18
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    :R...@i...pl: wrote:

    > A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
    > mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
    > TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.

    A co ma do tego TPSA?

    Skracając wątek napiszę, że wszystkie znane mi telefony posiadające
    funkcję wybierania tonowego pozwalają przestawić przełącznik z "pulse"
    na "tone" _po_ wybraniu numeru i nawiązaniu połączenia.
    Telefony z wybieraniem tonowym kosztują od 30 zł brutto.
    Jeśli zaś chodzi o budki telefoniczne, to wybierają pulsowo ze względu
    na zabezpieczenia przed nadużyciami i w srebrnych też należy przełączyć
    aparat w tryb tonowy po nawiązaniu połączenia. Wykonujemy to przyciskiem
    "*" po tym jak IVR odbierze połączenie (o czym powiedziała mi wieeeki
    całe temu jedna miła Rlinka).
    Z niebieskich urmetów niestety się nie da. Nie wiem jak wygląda to w
    aparatach samoinkasujących innych operatorów niż dominujący.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2003-06-04 08:33:33
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasie samoczynnie nie polaczy.
    >
    > a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
    >

    > no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.

    No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
    mitu

    1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
    (co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
    można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".

    Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
    stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
    naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
    usług banków.

    2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
    no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.

    Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
    wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.

    Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
    pełnego pełne prawo.

    3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
    nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
    byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.