  • 11. Data: 2003-06-04 09:23:09
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

    [...]

    a to ma np. ze centrala miejska jest stara, i mozesz sobie swoj telefon
    wsadzic i przestawiac na tone i pulse ile razy chcesz :P

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 12. Data: 2003-06-04 09:25:36
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    [...]

    > O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    w krakowie :)

    reasumujac, nie marudze. tylko uwazam ze Multi ma, mial dobra oferte.
    Niestety z tych bankow internetowych, zadan nie oferuje nie ma w swojej
    ofercie tych rzeczy co ma multi.

    nie do tego zmierzam.

    zmierzam do tego ze nieprofesjonalizm kroluje. a Twoje wypowiedzi uznaje
    pewnie za strrrasznego entuzjaste mutlibankiem.

    EOT.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 13. Data: 2003-06-04 09:44:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > zmierzam do tego ze nieprofesjonalizm kroluje. a Twoje wypowiedzi uznaje
    > pewnie za strrrasznego entuzjaste mutlibankiem.

    No i trzeba było napisać od razu, że nie interesują Cię argumenty i rzeczowa
    dyskusja, tylko bicie piany i szufladkowanie ludzi. Przykre.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-06-04 10:00:34
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Chyba przesadzasz i to bardzo.
    Jesli tak ci zalezy na multi to dzwon tam z komorki i tyle.
    Marudzisz i to strasznie.

  • 15. Data: 2003-06-04 10:02:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > zmierzam do tego ze nieprofesjonalizm kroluje. a Twoje wypowiedzi
    > uznaje pewnie za strrrasznego entuzjaste mutlibankiem.

    he he - jako hard user ich konta moge wiele niedorobek wymienic :)
    ale widzisz - wazne ze sie staraja (przynajmniej tak udaja ;)
    P.S. Pietnuje ich chore kursy walut - zeszly mi juz operacje kartowe -
    poczekam jeszcze na MC z KB i napisze jaki bank sobie ile wzial
    (aczkolwiek uzywalem tylko VE Millennium, VC z Multi i wlansie MC z
    KB)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 16. Data: 2003-06-04 10:02:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > No i trzeba było napisać od razu, że nie interesują Cię argumenty i rzeczowa
    > dyskusja, tylko bicie piany i szufladkowanie ludzi. Przykre.

    Widzisz, nie masz racji. Jesli ktos zaklada sobie konto w banku i potem
    okazuje sie, ze nie moze z niego w pelni korzystac, bo bank czegos tam
    nie obsluguje (np. z powodu glupich oszczednosci), to ma pelne prawo
    wyrazic swoja opinie. Ktora w dodatku jest w pelni uzasadniona. Chyba ze
    bank w widocznym miejscu umiescil informacje, ze sa takie i takie
    ograniczenia (a umiescil?). A ze w zwiazku z problemami ktos zrezygnuje
    z konta, to juz inna sprawa. Ale chyba nie o to bankowi chodzi.

    Wyglada na to, ze kochasz swoj bank i chwala bankowi za to, ze potrafi
    tak mocno ludzi do siebie przywiazac. Problem w tym, ze Twoja milosc
    powoduje brak tolerancji na krytyczne uwagi. Ale to nie jest juz problem
    banku, tylko Twoj.

    Bartol

  • 17. Data: 2003-06-04 10:07:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> wrote:

> [...]
    > nie obsluguje (np. z powodu glupich oszczednosci), to ma pelne prawo
    > wyrazic swoja opinie. Ktora w dodatku jest w pelni uzasadniona. Chyba ze

    Ależ oczywiście, że ma prawo. Ale nie rozumiem dlaczego w takim razie nie
    zapytał o to wcześniej albo dlaczego nie zmieni banku.

    > bank w widocznym miejscu umiescil informacje, ze sa takie i takie
    > ograniczenia (a umiescil?). A ze w zwiazku z problemami ktos zrezygnuje
    > z konta, to juz inna sprawa. Ale chyba nie o to bankowi chodzi.

    Jak już mówiłem. Nie każdy bank musi być odpowiedni do każdego. Jeśli nie
    pasuje mi obecny bank, to zmieniam go na inny.

    > Wyglada na to, ze kochasz swoj bank i chwala bankowi za to, ze potrafi
    > tak mocno ludzi do siebie przywiazac. Problem w tym, ze Twoja milosc

    Kocham? Mój bank? Pisałem tutaj cokolwiek takiego? Bo jakoś nie zauważyłem.
    Chyba doczytujesz się czegoś między wierszami.

    > powoduje brak tolerancji na krytyczne uwagi. Ale to nie jest juz problem
    > banku, tylko Twoj.

    I znowu prywatne wycieczki.

    EOT

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2003-06-04 10:09:46
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Darek napisał:

    [...]

    oj tak, moze rzeczywiscie przesadzam. :)
    zartujesz sobie prawda ??

    normalnie probuje uzytkowac konto czy to cos dziwnego ??
    jezeli Tobie wystarczy jedynie np. Electron i wyplata z bankomatow, to
    teraz Twoja "prozaiczna uszczypliwosc" rozumiem. :P

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 19. Data: 2003-06-04 10:16:38
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Maciej "AbrahaM" Piotrowski napisał:

    [...]

    > No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
    > mitu
    >
    > 1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
    > (co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
    > można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".
    >
    > Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
    > stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
    > naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
    > usług banków.

    hey kolego, ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
    czy ja ci czlowieku powiedzialem ze telefon mam przelaczony na PULSE ??

    czy Centrala miejska nie obsluguje tonow !
    wiec glupot nie wygaduj.

    > 2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
    > no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.

    patrz wyzej ~!

    > Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
    > wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.
    >
    > Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
    > pełnego pełne prawo.

    jasne. Twoje argumenty sa po prostu lekko smieszne. :)
    owszem zgadzam sie z Toba minimum to minimum :)

    ale czy wejscie do knajpy jest tylko mozliwe jak potrier Ci drzwi
    otworzy ? A co sie stanie, jak portiera nie bedzie (wyszedl na chwile
    sobie). Czy restauracja ktora bazuje (glowny zarobek) na klientach, ma
    potencjalnego klienta nieobsluzyc. Klient nie moze sobie drzwi otworzyc
    i wejsc.

    Glupi przyklad, wlasnie tak jak Twoj.

    > 3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
    > nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
    > byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.

    Oj czlowieku, na prawde zastanawiam sie o czym ty piszesz i jakie
    glupoty wydadujesz !

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 20. Data: 2003-06-04 10:22:47
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    > Ależ oczywiście, że ma prawo. Ale nie rozumiem dlaczego w takim razie nie
    > zapytał o to wcześniej albo dlaczego nie zmieni banku.

    Kolego, jeszcze wlacze sie na moment.

    Dlatego nie pytam, bo wiele produktow czy uslug ma w sobie "wady ukryte"
    i Ty jedynie sprawdzisz je uzytkujac a co gorsza okazuje sie ze te wady
    wychodza jezeli pewne rzeczy sa ci w danej chwili najbardziej potrzebne.

    Kupujac w sklepie dowolny napoj - wiesz jak bedzie smakowal ??
    Tylko nie mow ze kupujesz markowe produkty, bo MultiBank istnieje od
    niedawna.

    Tak jak ten napoj, ktory wchodzi na rynek.

    > Jak już mówiłem. Nie każdy bank musi być odpowiedni do każdego. Jeśli nie
    > pasuje mi obecny bank, to zmieniam go na inny.

    wlasnie ze inne banki nie posiadaja w swojej ofercie tych rzeczy co
    multi, dlatego multi. owszem, na starcie multi funkcjonowal correct, ale
    sie psuje.

    > Kocham? Mój bank? Pisałem tutaj cokolwiek takiego? Bo jakoś nie zauważyłem.
    > Chyba doczytujesz się czegoś między wierszami.

    Twoje wypowiedzi na to wskazuja.

    Radoslaw

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :