  • 1. Data: 2003-06-03 17:25:04
    Temat: KB reklamuje (KK z chipem)
    Od: t...@p...onet.pl

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/informacje_dla_pras
    y/komunikaty_prasowe/karta_c
    hip

  • 2. Data: 2003-06-03 19:30:51
    Temat: Re: KB reklamuje (KK z chipem)
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    a gdzie poczytac o tych towarzyszacych promocjach i o wymaganych zarobkach
    do kart?

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2003-06-03 21:31:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pojawiły się też reklamy w Newsweeku i Wybiórczej. Oferta IMHO ciekawa - 50
    PLN w pierwszym roku (dla tych co mają tam konto 30 PLN), 56 dni GP - jakby
    jeszcze rozliczali przez euro to byłby prawie ideał (jak na polskie
    warunki).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-04 08:00:23
    Od: "Michal" <p...@N...gazeta.pl>

    A czy do kart z chipem potrzebny jest w sklepie jakiś specjalny terminal, czy
    ten sam co do kart z paskiem magnetycznym? Chodzi mi oczywiście o
    "akceptowalność" tych kart.

    Michał

  • 5. Data: 2003-06-04 08:01:36
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > PLN w pierwszym roku (dla tych co mają tam konto 30 PLN), 56 dni GP - jakby
    > jeszcze rozliczali przez euro to byłby prawie ideał (jak na polskie

    Może jednak w przyszłosci wprowadzą rozliczenia tylko przez EURO, jak to jest
    dla kart Master charge.

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/karty/mastercard/m
    astercard

    I jeszcze jedno. Twój zapał do KK z chipem powinien chłodzić trochę wymagany
    minimalny dochód brutto 2500/miesięcznie.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 6. Data: 2003-06-04 08:04:08
    Od: t...@p...onet.pl

    > A czy do kart z chipem potrzebny jest w sklepie jakiś specjalny terminal, czy
    > ten sam co do kart z paskiem magnetycznym? Chodzi mi oczywiście o
    > "akceptowalność" tych kart.
    >
    > Michał
    Reklamowana KK z chipem ma także pasek magnetyczny a wiec może byc także
    obsługiwana przez tradycyjne POSy.

  • 7. Data: 2003-06-04 09:22:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > I jeszcze jedno. Twój zapał do KK z chipem powinien chłodzić trochę wymagany
    > minimalny dochód brutto 2500/miesięcznie.
    obniza, bo zawielu chetnych z zewnatrz imho nie beda mieli
    w bzwbk daja juz do 1100 netto,
    a w rajfajzenie do 1000 netto (dla tych co maja tam konto)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-06-04 10:04:07
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    2500 brutto to ok. 1650 netto wiec dysproporcja nie jest az tak duza.

  • 9. Data: 2003-06-04 10:25:41
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Darek napisał(a):

    > 2500 brutto to ok. 1650 netto wiec dysproporcja nie jest az tak duza.
    imho duza, bo ci co maja 1650 netto spelniaja warunki na dowolna kk
    i zapewne juz jakas maja, a karty tak latwo nie zmienia

  • 10. Data: 2003-06-04 10:54:53
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A owszem zmienia
    zmiana karty jest o wiele latwiejsza niz konta.