  • 1. Data: 2003-06-03 19:07:42
    Temat: Info do pracy mgr
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    Witam. Zwracam sie z pytaniem do osob pracujacych w dzialach informatycznych
    (czy jak tam sie to nazywa). Otoz, pisze prace magisterska na temat:
    bezpieczenstwo transakcji bankowych w internetowych kanalach dostepu. Mam
    kilka pytan. moze ktos poswiecic chwilke?

    1. jakie serwery WWW obsluguja system internetowy bankow: *Bank Przemyslowy,
    Millenium, KB, Deutsche bank*.
    I to bylo najwazniejsze pytanie. ale...

    2. jaki jest e-mail do millenet.pl? - chodzi mi o infolinie czy cos
    podobnego. nie znalazlem na stronie,

    3. czy sa jakies ustalone przez bank LUKAS minimalne wplywy miesieczne dla
    konta ROR najprostszego?

    4. czy wie ktos kiedy otworzono kanal internetowy w Banku Przemyslowym?

    To wszystko. Bardzo prosze o jakiekolwiek odpowiedzi. Banki zaslaniaja sie
    tajemnica bankowa, a takie informacje o innych bankach sa w necie dostepne.
    jeszcze raz plizz o jakiekolwiek informacje
    Pozdrawiam, Tequila

    --
    ++++++++++++++++++++++++++++++++
    + Paweł "Tequila" Skoczylas
    + GG: 1986988
    + mail: p...@k...pl
    ++++++++++++++++++++++++++++++++

  • 2. Data: 2003-06-03 21:28:12
    Temat: Re: Info do pracy mgr
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > 1. jakie serwery WWW obsluguja system internetowy bankow: *Bank Przemyslowy,
    > Millenium, KB, Deutsche bank*.

    www.bpbank.com.pl/ - Apache/1.3.27 (Unix) PHP/4.2.3
    www.bankmillennium.pl - Microsoft-IIS/5.0
    www.millenet.pl/ - Microsoft-IIS/5.0
    www.kredytbank.pl/ - Apache
    www.deutsche-bank-24.pl/ - Apache/1.3.27 (Unix) mod_jk/1.2.2-dev PHP/4.3.1
    PHP/3.0.18

    Oczywiscie rozne podstrony moga byc serwowane na innych maszynach, a wiec i na
    innych serwerach www, trzebaby najpierw zobaczyc czy gdzies tak jest, a potem
    sprawdzac szczegolowo.
    Ja widac na powyzszym obrazku bank millenium jest bee.

  • 3. Data: 2003-06-03 22:13:51
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    jaru (j...@n...bsd.black.pl) naskrobał co następuje:

> [...]
    > tak jest, a potem sprawdzac szczegolowo.
    > Ja widac na powyzszym obrazku bank millenium jest bee.

    Dzieki Bardzo!!!. to mi zaoszczedzilo duzo czasu, pieniedzy (telefony) i
    nerwow.
    a jakby ktos jeszcze na te inne pytania cos napisal?
    e-mail do millenet.pl, LUKAS i minimalne wplywy i kiedy otworzono kanal
    internetowy w Banku Przemyslowym? poradze sobie pewnie z tym, chociaz bede
    musial dzwonic. ale jakby jakas dobra duszyczka sie znalazla.... :-)

    Z gory Dziekuje, Tequila

  • 4. Data: 2003-06-03 22:15:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tequila wrote:

    > 3. czy sa jakies ustalone przez bank LUKAS minimalne wplywy
    > miesieczne dla konta ROR najprostszego?

    Najprostsze to które? Ekonto? Wygodne? ATSD to nie ma minimalnych wpływów w
    Lukasie :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-06-03 22:31:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tequila wrote:
    > kanal internetowy w Banku Przemyslowym? poradze sobie pewnie z tym,

    Luty tego roku - masz nawet na jego stronie...

    Do millenetu to nie wiem jaki jest mail (jest poczta wewnetrzna), ale
    zobacz np tutaj:
    http://www.bankmillennium.pl/?_c=147

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 6. Data: 2003-06-03 22:39:06
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    Glenn (g...@g...pl) naskrobał co następuje:

    > Najprostsze to które? Ekonto? Wygodne? ATSD to nie ma minimalnych
    > wpływów w Lukasie :-)))

    no tak. troche niejasno napisalem. Mam juz dosc tej magisterki :-( Ale juz
    wiem ze nie ma minimalnych wplywow, wiec dzieki za poswiecenie chwilki. :-)
    thanx 4 all, tequila

  • 7. Data: 2003-06-04 07:39:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Do millenetu to nie wiem jaki jest mail (jest poczta wewnetrzna), ale
    > zobacz np tutaj:
    > http://www.bankmillennium.pl/?_c=147

    infolinia dla nowych: 0 801 12 1000
    Millennium to jedyny bank ktory nie udostepnia zadnego adresu e-mail i
    trzeba do nich dzwonic lub skladac zapytania na pismie. Dopiero jak sie
    otworzy millenet to z niego mozna wysylac reklamacje i zapytania, ktorych
    jedynym skutkiem jest podziekowanie za uwagi. Konkretnie odpowiadaja jedynie
    jak nie jest to zwiazane z jakims ich bledem
    Nigdy nie odpowiedzieli mi dlaczego prowadzą taką politykę - biedny ten
    pan dyrektor którego wskazał AMRA, jak wszystkie elektronicznie podpisane
    (wazne) pisma zaczna splywac do niego, bo tylko jego adres e-mail wystawili
    ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-06-04 08:10:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    Dopiero jak
    > sie otworzy millenet to z niego mozna wysylac reklamacje i
    zapytania,
    > ktorych jedynym skutkiem jest podziekowanie za uwagi. Konkretnie

    eee - bez przesady - ja jak kiedys tak poprosilem o informacje
    prasowe - to je teraz dostaje :)
    Nawet wskazano mi adres na stronie, ktory teraz podalem - ale na
    poczatku dalbym glowe, ze go nie bylo...