eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 1. Data: 2004-09-27 14:35:11
    Temat: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka taka
    że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku. Cóż,
    jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.

    BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    od transakcji.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler



  • 2. Data: 2004-09-27 14:45:08
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Sep 2004 16:35:11 +0200, w <cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    Straszne rzeczy...


  • 3. Data: 2004-09-27 15:42:37
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m.
    > in. list zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold
    > BePeHehe. Niespodzianka taka że mnie aż zamurowało, bo na
    > karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank PBK" i trzeba się

    A czego sie spodziewasz po instytucji ktorej rozwiniecie nazwy
    brzmi Bank Bank Przemyslowo Handlowy ? ;)


    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny
    został zakodowany algorytmem rot13


  • 4. Data: 2004-09-27 16:41:58
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    >
    > A czego sie spodziewasz po instytucji ktorej rozwiniecie nazwy
    > brzmi Bank Bank Przemyslowo Handlowy ? ;)
    >

    To brzmi "Bank, Bank" jak z tej piosenki "Bank, Bank, Lucky Luck" :)))
    Ale to teraz moda, np. BRE Bank.
    Pozdr.
    MM



  • 5. Data: 2004-09-27 18:31:20
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cj9fv4$f92$1@news.onet.pl

    >> A czego sie spodziewasz po instytucji ktorej rozwiniecie nazwy
    >> brzmi Bank Bank Przemyslowo Handlowy ? ;)
    >>
    >
    > To brzmi "Bank, Bank" jak z tej piosenki "Bank, Bank, Lucky
    > Luck" :))) Ale to teraz moda, np. BRE Bank.

    Sluszna uwaga :) logika i marketing nie zawsze ida w parze.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny
    został zakodowany algorytmem rot13


  • 6. Data: 2004-09-27 20:02:17
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto>


    "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> wrote in message
    news:cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    > zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka
    taka
    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.
    >
    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z
    grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    A za to akurat mają u mnie plusa! Fajny gest, taki ekologiczny... Co, mieli
    wyrzucić ileś tam kart tylko dlatego, że obrazek nie taki? Takie karty
    rozkładają się pewnie ze 12 tysięcy lat!!! To by było nierozsądne -
    zaśmiecać nasz wspólny dom, tylko dlatego żeby nie urazić dumy kilku
    klientów z wypchanymi portfelami ;-)


    A ja niestety mam konto w mBanku. Kartę przysyłają sami, z aktualnym logo,
    pin stary a jak chce nowy to muszę sam sobie zmienić w internecie. I nikt
    mnie nie zaprasza do oddziału..:-((((. Nawet jak umowę trzeba podpisać (o
    kredyt czy nową kartę) to mi ją kurier w zębach przynosi i to tam gdzie ja
    chce i wtedy kiedy ja chce.. :-(((( I jeszcze na domiar złego żadnych
    pieniędzy ode mnie nie chcą :-((( LUDZIE!!! Jaki ten świat jest
    niesparwiedliwy!!!! :-((((
    Ja chcę być klientem private bankingu!!! Dostawać kartę ze złymi obrazkami i
    biegać do banku na każde ich zawołanie!! I płacić im za to kupę forsy!!! Ja
    chcęęęę!!!!....

    Pzdr,
    Tomek













    >
    > W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    > otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    > elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku.
    Cóż,
    > jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.
    >
    > BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    > mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    > przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    > od transakcji.
    >
    > Serdecznie pozdrawiam.
    > Adam Gentler
    >
    >



  • 7. Data: 2004-09-28 04:01:50
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z
    > grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy, więc
    myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP oznacza
    Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest zwolniona
    z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś używać
    najczęściej.
    No chyba, że ten post to była taka autopromocja (powiązanie nazwiska z
    informacją, że posiadasz złotą kartę).

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy



  • 8. Data: 2004-09-28 05:36:12
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-09-27 17:42, Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:

    > A czego sie spodziewasz po instytucji ktorej rozwiniecie nazwy
    > brzmi Bank Bank Przemyslowo Handlowy ? ;)

    A gdzieś wyczytał, że BPH to takie rozwinięcie ma?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 9. Data: 2004-09-28 10:40:12
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik zbiggy napisał:

    > Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    > karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    > interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy, więc
    > myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP oznacza
    > Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    > Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest zwolniona
    > z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś używać
    > najczęściej.

    Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to
    kawalek plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.

    Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Bartol


  • 10. Data: 2004-09-28 11:15:49
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>


    >> Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    >> karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    >> interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy,
    >> więc myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP
    >> oznacza Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    >> Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest
    >> zwolniona z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś
    >> używać najczęściej.
    >
    > Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    > volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to kawalek
    > plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.
    >
    > Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Mysle, ze zeby dbac o marke to najpierw trzeba ja miec !

    MAd Hat
    ter


strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1