  • 1. Data: 2004-09-27 13:27:41
    Temat: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Zlozylam wniosek o pozyczke w Eurobanku.
    Wniosek odrzucono ( nie znam powodu , chodz byc moze w gre wchodzi dopiero
    kilka dni temu splacone zadluzenie w wysokosci 32 pln za niezamnkniety 2
    lata temu rachunek w BZWBK,Tez ciekawostka...nigdy nie poinformowali mnie o
    tym ze zapomnialam zamknac rachunek..., a dowiedzialam sie dopiero po
    zweryfikowaniu swoich danych w BIK).
    Newazne...widocznie mieli swoje powody.
    Moje pytanie dotyczy danych osobowych , zaswiadczenia o zatrudnieniu i
    ...uwaga poswiadczenia mojego zatrudnienia przez pracodawce....
    jak sie okazalo moje zaiadczenie bylo weryfikowane osobiscie (wizyta w
    firmie) przez pracownika Eurobanku i o potwierdzenie tegoz zaswiadczenia byl
    proszony moj szef.....:)).
    Pytanie nastepujace: co sie dzieje z tymi dokumentami oraz danymi w
    przypadku ODMOWNEGO potraktowania wniosku o pozyczke.
    Czy mam prawo oczekiwac zwrotu tych dokumentow oraz wykreslenia mnie z
    jakichkolwiek baz danuch tego hm......BANKU.

    pozdrawiam
    lila

  • 2. Data: 2004-09-27 13:36:38
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > nie poinformowali mnie o tym ze zapomnialam zamknac rachunek..., a
    > dowiedzialam sie dopiero po zweryfikowaniu swoich danych w BIK).

    Żadna ciekawostka - uważasz, że ktoś miał Cię powiadamiać, że masz zamknąć
    rachunek?
    A niby na jakiej podstawie? Pomijając już podstawę - czy BZWBK miał się
    wcielac w Ducha św. żeby zdać sobie sprawę, że ten rachunek nie jest Ci już
    niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

> [...]
    > Czy mam prawo oczekiwac zwrotu tych dokumentow oraz wykreslenia mnie z
    > jakichkolwiek baz danuch tego hm......BANKU.

    A zrób ten kolosalny wysiłek i przeczytaj wniosek o kredyt w Eurobanku - tam
    zapewne znajdziesz klauzulę o udostępnieniu danych i będziesz wiedzieć
    jakiej zgody udzieliłaś i jak możesz ją wycofać :-)

  • 3. Data: 2004-09-27 14:01:15
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > już
    > niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

    hm... dlatego nie czepiam sie o odmowe - moja wina...choc kwota smieszna i
    latwo bylo stwierdzic dlaczego zaistaniala i ze zostala splacona a to
    dlatego ze okazalam zaswiadczenie o splacie tejze).

> [...]
    > zapewne znajdziesz klauzulę o udostępnieniu danych i będziesz wiedzieć
    > jakiej zgody udzieliłaś i jak możesz ją wycofać :-)

    A wlasnie... otoz EUROBANK nie przedstawil mi zadnego wniosku w postaci
    pisemnej , nie ma takiego: w ich oddziale wypelniony zostal wniosek
    ELEKTRONICZNY.
    Nie mam zadnego dokumentu bedacego kopia tego wniosku, malo tego NIC NIE
    PODPISYWALAM...ABSOLUTNIE NIC...
    A wiec ponawiam prosbe i pytanie do medrcow z tego forum...:
    Brzmi ono: nie udzialam zadnej zgody na przetwarzanie danych
    elektronicznych ( przynajmniej nie bylo jej w formie pisemnej)
    Co dalej...????

    lila

  • 4. Data: 2004-09-27 14:12:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > hm... dlatego nie czepiam sie o odmowe - moja wina...choc kwota
    > smieszna i latwo bylo stwierdzic dlaczego zaistaniala i ze zostala
    > splacona a to dlatego ze okazalam zaswiadczenie o splacie tejze).

    No ja też nie chcę sie czepiać, ale oprócz spłaty zobowiązania jest jeszcze
    coś takiego jak wiarygodnośc klienta, który zapomina o zobowiązaniach - może
    o kredycie tez zapomni ;-) ?

    >NIC
    > NIE PODPISYWALAM...ABSOLUTNIE NIC...

    Eee? To ciekawe na jakiej podstawie Twój dyrektor udzielał informacji o
    Tobie. Jakbym była na jego miejscu, tobym przedstawiciela banku wysłała na
    drzewo - przyszedł sobie i powiedział "pani Kowalska chce od nas kredyt -czy
    macie tu taką i ile zarabia?". A poważnie - może zapomniałaś, że coś jednak
    podpisywałaś ;-) ?

  • 5. Data: 2004-09-27 14:19:40
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > już
    > niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

    Niestety... nie moglam sobie odmowic tej przyjemnosci w komentarzu do tego
    co glenn napisal....

    Otoz dlatego nie pamietalam o tym koncie ze... zakldane bylo tylko z okazji
    sprzedazy mieszkania poza miejscem mego zameldowania.
    Nigdy nie dostalam zadnego wyciagu z konta , nigdy zadnej karty ani pinu do
    niej..., choc wniosek o karte i pin byl skladany....i stosowna oplate
    pobrano >>(sic!!!)
    ogolem zero informacji...., chocby celem zainteresowania sie co z ta
    "(Virualna karta, rzekomo dla mnie wystawiona).Dlatego uwazam ze Bank winien
    zapytac czemu nie zglaszam sie po PIN.:))
    Konkluzja :nigdy juz moja noga nie postanie w BZWBK (zreszta pewno z
    wzajemnoscia), aczkolwiek tak jak napisalam moja wina ze ...zapomnialam o
    swoich obowiazkach.
    Jednakze obowiazkiem Banku bylo w tym wypadku zainteresowanie sie czemu nie
    odbieram PINU do karty i co sie stalo z nia sama.
    Dodam ze mija historia w BIK poza tym jest ok... bralam wiele kredytow ,
    moze drobnych , ale wszystkie zostaly splacone terminowo.

  • 6. Data: 2004-09-27 14:23:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-27 16:19, lilianna wrote:
    [...]

    > Niestety... nie moglam sobie odmowic tej przyjemnosci w komentarzu do tego
    > co glenn napisal....
    Napisała, jeśli już.

    > Otoz dlatego nie pamietalam o tym koncie ze... zakldane bylo tylko z okazji
    > sprzedazy mieszkania poza miejscem mego zameldowania.
    I co w związku z tym ?
    > Nigdy nie dostalam zadnego wyciagu z konta , nigdy zadnej karty ani pinu do
    > niej..., choc wniosek o karte i pin byl skladany....i stosowna oplate
    > pobrano >>(sic!!!)
    No popatrz, ja mbanku też żadnego wyciągu nie dostałem do emaksów, i
    kart też do nich nie było (*).... i jakoś o nich pamiętałem.

    > ogolem zero informacji...., chocby celem zainteresowania sie co z ta
    > "(Virualna karta, rzekomo dla mnie wystawiona).Dlatego uwazam ze Bank winien
    > zapytac czemu nie zglaszam sie po PIN.:))
    Dlaczego tak uważasz ?

> [...]
    > Jednakze obowiazkiem Banku bylo w tym wypadku zainteresowanie sie czemu nie
    > odbieram PINU do karty i co sie stalo z nia sama.
    Dlaczeog to bylo jego obowiązkiem ? (Kwestię dbałości o klienta chwilowo
    pomijam)

    > Dodam ze mija historia w BIK poza tym jest ok... bralam wiele kredytow ,
    > moze drobnych , ale wszystkie zostaly splacone terminowo.

    KJ
    (*) - poza 1 na samym początku do 1 emaksa.

  • 7. Data: 2004-09-27 14:27:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Napisała, jeśli już.

    /ciach reszta, żeby nie zaśmiecać/

    Dzieki za wyręczenie mnie w odpowiedzi, pod którą podpisuje sie wszystkimi
    posiadanymi kończynami ;-)

  • 8. Data: 2004-09-27 14:49:15
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Czyzbym trafila na pracownikow BZWBK???? :))
    a moze EUROBANKU ?...

    tak czy inaczej , wracajac do meritum sprawy ... co sie dzieje z tego typu
    danymi skladanymi przez medium elektroniczne...
    Pare osob juz sie wypowiadalo a ja maluczka dalej nic nie wiem ( no coz,
    glupia blondynka)
    Prosze tylko o odpowiedz na ten temat i juz wiecej nie bede " zasmiecala
    szanownego gremium medrcow bankowosci "swoimi problemami....

    pozdrowienia
    lilianna
    (wlasy blond)

  • 9. Data: 2004-09-27 14:55:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-27 16:49, lilianna wrote:
    > Czyzbym trafila na pracownikow BZWBK???? :))
    > a moze EUROBANKU ?...

    > tak czy inaczej , wracajac do meritum sprawy ... co sie dzieje z tego typu
    > danymi skladanymi przez medium elektroniczne...
    Jeśli _faktycznie_ nic nie podpisywałaś, to może, żądanie pisemne od
    Eurobanku zaprzestania przetwarzania danych osobowych ?
    Ale na jakiej podstawie wtedy przyszli do firmy i sie wypytywali czy tam
    prcujesz, i co ważniejsze, firma im udzieliła odpowieddzi ? Cos mi się
    to kupy nie trzyma.
    A. po 6 ciu miesiącach od ostatniego zapytania w BIK-u (bo jesli dobrze
    zrozumiałem takowe skladałaś), wyślij kolejne i sprawdź czy EB nie
    wysyłał o Ciebie zapytania. Jesli okaże się, że tak to ... moze jakiś
    prawnik :-)
    KJ

  • 10. Data: 2004-09-27 14:57:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    lilianna wrote:
    > Czyzbym trafila na pracownikow BZWBK???? :))
    > a moze EUROBANKU ?...

    Tak, tak - to my - Ci którzy powinni Ci byli przypomnieć, że masz zamknąć
    konto, zainteresować sie wnioskiem o kartę itp. Ech! Teraz juz wiem,
    dlaczego Lepper ma zwolenników-zawsze lepiej zwalic na "onych".

    > tak czy inaczej , wracajac do meritum sprawy ... co sie dzieje z tego
    > typu danymi skladanymi przez medium elektroniczne...

    Prawdopodonie udzieliłaś zgody na przetwarzanie do celów danego wniosku
    kredytowego. Możliwe też, że zgodziłaś sie na przetwarzanie do celów
    marketingowych (skoro masz problemy z pamięcią, to tego nie da sie
    wykluczyć). Napisz pisemko o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych
    osobowych przez Eurobank, podpisz i albo wyslij poleconym, albo dostarcz do
    placówki (weź potwierdzenie przyjęcia od pracownika).