  • 1. Data: 2004-09-27 14:14:29
    Temat: Re: MC Electronik Kredyt Banku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wydaje się niezła. Jest tania (20 zł/rok) ale nie ma obsługi przez
    > net.

    Poprawka - kosztuje 25 (teraz jest jakaś promocja chyba i nie kosztuje nic).
    Obsługa przez net tez jest, ale za 3 PLN/miesięcznie.

  • 2. Data: 2004-09-27 14:14:37
    Temat: MC Electronik Kredyt Banku
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    Czy ktoś używa tej karty kredytowej?
    Proszę o jakieś wrażenia i opinie.
    Wydaje się niezła. Jest tania (20 zł/rok) ale nie ma obsługi przez net.
    Z góry dzięki
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-09-28 07:53:34
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    > Poprawka - kosztuje 25 (teraz jest jakaś promocja chyba i nie kosztuje
    nic).
    > Obsługa przez net tez jest, ale za 3 PLN/miesięcznie.

    Na infolinii nie potwierdzili tych informacji: karta kosztuje 20 zł i nie ma
    obsługi via net, gdy się nie ma konta w KB
    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-09-28 08:00:12
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witam,
    O karcie nic Ci nie napisze. Ale polecam Kredyt Bank za kulture obslugi
    klienta. Milo, grzecznie, rzeczowo, skutecznie.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 5. Data: 2004-09-28 08:09:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na infolinii nie potwierdzili tych informacji: karta kosztuje 20 zł i
    > nie ma obsługi via net, gdy się nie ma konta w KB

    Aaa przepraszam - nie wiem dlaczego przeczytałam, że chodziło Ci o BPH - mea
    culpa!