  • 11. Data: 2004-09-28 11:17:07
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Sep 2004 22:02:17 +0200, w <cj9rlv$km6$1@news.onet.pl>, "Tomek
    Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto> napisał(-a):

    > I jeszcze na domiar złego żadnych
    > pieniędzy ode mnie nie chcą :-(((

    Ale to był GOLDziak, w mBanku nie jest za darmo (only for pretorians :P)...

    PS. Przelewy też masz z darmo hehe?

  • 12. Data: 2004-09-28 11:20:34
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 13:15:49 +0200,
    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> napisał:

    > Mysle, ze zeby dbac o marke to najpierw trzeba ja miec !

    No włąśnie wprowadzili nowe logo i powinni je popularyzować, a nie
    posługiwać się starym. Uważam że dali ciała wysyłajac taką kartę.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 13. Data: 2004-09-28 11:23:22
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał:

    > Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    > volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to
    > kawalek plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.

    > Tutaj chodzi dokładnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Wreszcie w pełni zgadzam się z Bartolem. To naprawdę niesamowite.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 14. Data: 2004-09-28 11:25:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:

    > Mysle, ze zeby dbac o marke to najpierw trzeba ja miec !

    No, no, ale zeby miec, trzeba ja kupic lub zbudowac.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-09-28 11:38:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > Wreszcie w pełni zgadzam się z Bartolem. To naprawdę niesamowite.

    Hehehe

    Bartol

  • 16. Data: 2004-09-28 11:40:55
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Sep 2004 13:25:42 +0200, w <cjbhn3$4oi$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > No, no, ale zeby miec, trzeba ja kupic lub zbudowac.

    I dlatego z BPH pożegnałem się już parę lat temu.

  • 17. Data: 2004-09-28 12:03:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Adam Gentler wrote:

    > Wreszcie w pełni zgadzam się z Bartolem. To naprawdę niesamowite.
    >
    > Serdecznie pozdrawiam.
    > Adam Gentler

    Hehe, niedawno pisałeś hymny pochwalne na cześć BPHahahaha ;) A teraz przyszła karta
    ze starym logo i ..... ;-)))
    Ale tak zupełnie na serio, to uważam, że trochę śmieszne jest wołanie do oddziału. Na
    cholere wysyłaja kartę, skoro każą zasuwać po PIN ?

    --
    Witek

    Ps. czy ta karta przyszła kurierem ?

  • 18. Data: 2004-09-28 12:06:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Bartol Partol wrote:
    > Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Gdzies podawali. Z tego co pamietam, to na poczatek wydali chyba 5mln na promowanie
    tego nowego znaku. Widocznie na karty juz nie wystarczyło ;D

  • 19. Data: 2004-09-28 12:37:28
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to
    > kawalek plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.

    nie za bardzo jesteś obiektywny bo z tego co kojarzę, to wykorzystujesz każdą
    okazję, żeby kopnąć BPH. Gdyby zrobił to Twój ulubiony bank to pewnie byś nie
    wziął udziału w wątku, albo poruszył strunę ekologii, oszczędności itp.

    Oczywiście z punktu widzenia strategii marki itp. pierdół to jest błąd z tymi
    kartami, ale dla kogoś świadomego tego, że takie pierdoły są na świecie to nie
    powód, żeby obrażać się na bank, nie korzystać z jego karty być może wbrew
    własnemu interesowi. Z tego co się orientuję, to BPH ma całkiem niezłą ofertę
    KK teraz.
    A co do samochodów, to mamy inny przykład: przecież fiat zmienił logo całkiem
    niedawno. I czy Twoim zdaniem jest wielka różnica czy ma na masce kółko czy
    paski, i czy pisałbyś o tym na grupy w stylu "aż mnie zamurowało"?

    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 20. Data: 2004-09-28 13:24:55
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "zbiggy" napisał:

    > I czy Twoim zdaniem jest wielka różnica czy ma na masce kółko czy
    > paski, i czy pisałbyś o tym na grupy w stylu "aż mnie zamurowało"?

    Ze świadomością marki typowego stałego klienta sklepów "Cheaper Price",
    wypowiadanie się na tematy sobie obce i czepianie się słówek - tak, do tego
    też służy grupa.

    W garniturku ze sklepiku osiedlowego na którym nie widać logo, z zegarkiem
    na przegubie dłoni na którym nie widać logo, w bucikach z bazaru na których
    nie widać logo, w okularach na których nie widać logo itd. można żyć,
    załatwiać interesy. W garniturze Zegna na którym nie widać logo, z zegarkiem
    Breguet na przegubie dłoni na którym trudno dojrzeć logo, w butach Ferragamo
    na których nie widać logo, w okularach Windsor na których nie widać logo
    itd. też można żyć i załatwiać interesy.
    Jeżeli noszę zegarek Breguet czy Vacheron Constantin to noszę oryginał albo
    replikę za jakieś 500 zł. Z pragmatycznego punku widzenia, między zegarkami
    są niewielkie różnice, zaś w świadomości marek przeogromne.
    Dlatego ma dla mnie znaczenie czy na masce jest kółko czy paski. Dla kilku
    innych osób, określanych przez niektórych snobami, również.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

    PS. Za każdą markę się płaci, nawet za Cheaper Price.