  • 1. Data: 2004-09-27 15:05:59
    Temat: Kredyt Bank - VE/VE Kontakt
    Od: "fusi" <f...@x...pl>

    czy ktos wie czym tak naprawde rozni sie karta VE Kontakt od zwyklej karty
    debetowej VE?

  • 2. Data: 2004-09-27 15:19:36
    Temat: Re: Kredyt Bank - VE/VE Kontakt
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "fusi" <f...@x...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos wie czym tak naprawde rozni sie karta VE Kontakt od zwyklej karty
    > debetowej VE?

    Możliwością autoryzacji dyspozycji w banku. VE Kontakt ma taką możliwość, a
    VE nie.
    Z drugiej strony VE możesz zrobić dodatkową dla pełnomocnika (żony ?), VE
    Kontakt posiada tylko właściciel/współwłaściciel rachunku.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 3. Data: 2004-09-27 15:35:28
    Od: "fusi" <f...@x...pl>

> [...]
    > Z drugiej strony VE możesz zrobić dodatkową dla pełnomocnika (żony ?), VE
    > Kontakt posiada tylko właściciel/współwłaściciel rachunku.

    i tylko stąd wynika różnica 7zł na niekorzyść zwykłej VE? :)

  • 4. Data: 2004-09-27 18:03:03
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    VE

    > i tylko stąd wynika różnica 7zł na niekorzyść zwykłej VE? :)

    Kiedyś nie było VE Kontakt tylko bezpłatny Cirrus (autoryzacja w banku i
    wypłaty gotówki w bankomacie) i płatna VE (operacje gotówkowe i bez...).
    Później Cirrus został wycofany z oferty (przynajmnie tak usłyszałem), a w
    zamian dostałem bezpłatną kartę VE Kontakt z możliwością transakcji
    bezgotówkowych (i nie musiałem posiadać dwóch kart). VE został chyba
    generalnie dla pełnomocnika (przynajmniej w mom przypadku).

    Pozdrowienia
    PrzemB