    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Date: Mon, 27 Sep 2004 16:35:11 +0200

    Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka taka
    że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku. Cóż,
    jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.

    BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    od transakcji.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler