  • 1. Data: 2004-09-27 13:46:21
    Temat: Euronet awaria ???
    Od: "badam" <b...@c...wywlto.pl>

    Witam,

    Dziś w Gdyni 2 bankomaty Euronetu wypluły moje karty (Multi i Inteligo)
    zaraz po włożeniu i oznajmiły, że nie obsługują takich kart (dokładnie nie
    pamiętam, ale taki był sens komunikatu).
    Pierwszy raz około 9 rano identyczne komunikaty od dwóch bankomatów, potem
    około 14 na jednym z nich to samo.

    Czyzbym miał dziś pechowy dzień, bo tylko ja marudzę na grupie, czy ktoś
    jeszcze się zetknął z podobnym zachowaniem.

    badam

  • 2. Data: 2004-09-27 13:53:52
    Temat: Re: Euronet awaria ???
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Euronet ma awarię - bankomaty produkcji IBM (a zdaje się że większość
    Euronetów to IBMy) nie są uprzejme przyjmować kart Visa i Mastercard.
    Euronety innych producentów działają podobno poprawnie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-09-27 20:00:21
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    w czwartek, w warszawie przy marszałkowskiej (59?) - nie chciał obsłużyc VE
    vwbanku i VE mbanku. VE inteligo przyjął...

  • 4. Data: 2004-09-27 21:10:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    badam napisał(a):

> [...]
    > zaraz po włożeniu i oznajmiły, że nie obsługują takich kart (dokładnie nie
    > pamiętam, ale taki był sens komunikatu).

    Dziwne. Dzisiaj wypłacałem Visą z Multibanku około 9.30 rano. Zero
    problemów. Zresztą nigdy nie miałem problemów z wypłatą za wyjątkiem
    sytuacji "bankomat nieczynny. Awaria podajnika" :))

    > Czyzbym miał dziś pechowy dzień, bo tylko ja marudzę na grupie, czy ktoś
    > jeszcze się zetknął z podobnym zachowaniem.

    Masz pecha :))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*