  • 41. Data: 2004-09-29 17:52:58
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z tą różnicą, że BPH to teraz BPH, a nie jakiś tam skrót ;)

    Eeee tam - oni są znani pod nazwą BePeHahaha :-)

  • 42. Data: 2004-09-29 18:02:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Eeee tam - oni są znani pod nazwą BePeHahaha :-)

    No wlasnie, wiec w czym problem?

    Bartol

  • 43. Data: 2004-09-29 20:48:36
    Od: "Jan Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cj9fv4$f92$1@news.onet.pl...

    Myślę, że to był sen takiego ściemnianego polskoangielskojęzycznego szeryfa:

    Zamiast Bang! Bang! wyszło mu bank, bank.

    Jak ściema, to na całego.

    siemka

  • 44. Data: 2004-09-30 13:59:09
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Adam Gentler wrote:

    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    Jak ludzie nie mają prawdziwych problemów, to wymyślają sobie inne...

    > BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    > mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    > przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    > od transakcji.

    "Zrobię na złość mamie i odmrożę sobie uszy" ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 45. Data: 2004-09-30 21:05:06
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > Dyskusja jak dyskusja, nie widzę w tym nic niezwykłego. Ale myślisz, że osobą
    > kasą (i klasą) zwróciłaby uwagę na taką rzecz jak logo?

    osoba taka jak nie przymierzając Kulczyk czy Gudzowaty nie musi czytać grup ani
    dyskutować z leszczami jak my i Adam G. :-)) bo inni mogą zużywać na to swój
    tańszy czas za szefa, a na tej grupie to chyba tylko J. Malinowski mógłby
    napisać coś sensownego z ich punktu widzenia, a to można streścić w pół minuty
    dziennie w trakcie briefingu :-))

    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 46. Data: 2004-10-01 07:13:14
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > tańszy czas za szefa, a na tej grupie to chyba tylko J. Malinowski mógłby
    > napisać coś sensownego z ich punktu widzenia, a to można streścić w pół

    Czy zawsze trzeba epatować kontrastami? Kulczyk i Gudzowaty stanowią
    zupełnie inny target i nie sądzę aby np. chodzili do banku po PIN.
    Wypowiadam się wyłącznie w swoim imieniu. Śmiem się zaliczać do klasy
    średniej, a nie do grona tuzów polskiego biznesu.

    Dziwi mnie natomiast w co drugim poście krytyka zbiggy'ego jakobym dokonywał
    tutaj autopromocji, np. w tym samym wątku:
    "Dlatego nie zobaczysz wypowiedzi Jana Kulczyka chwalącego się na grupach
    tym co
    ma i nosi, i nie zobaczysz Adama Gentlera na liście postaci odgrywających
    jakąś
    rolę chociażby na szczeblu lokalnym (przynajmniej na razie)"
    To Twoja teza, masz do niej prawo. Wypowiedzi Adama Gentlera rzeczywiście
    zobaczysz na pl.biznes.banki, ale poza Internetem nie. Nie jestem np.
    Violettą Villas i nie zamierzam promować swojego pseudonimu. Co do Kulczyka,
    w jednym z wywiadów z nim był nawet licznik pokazujący ile to pieniędzy
    zarobił Kulczyk Holding w trakcie trwania programu.

    Chcę jeszcze raz podkreślić, że chciałem się dzielić doświadczeniem z innymi
    grupowiczami i korzystać z ich doświadczenia. I jak najbardziej trzymać się
    merytorycznych założeń grupy, a nie emocjonalnych dywagacji. Z tym ostatnim
    jest jednak coraz trudniej. Z przyjemnością czytam jednak błyskotliwe
    polemiki, jak ostatnio związane z bankami wyłącznie duszą Bartola :)

    Natomiast zbiggy'emu życzę skutecznego wyleczenia SWOICH kompleksów.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 47. Data: 2004-10-04 22:58:05
    Od: h...@o...pl

    > Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    > zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka taka
    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    ale jesteś drobiazgowy ;-)

    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    tutaj to już wychodzi z Ciebie jakby snob, co?

    > W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    > otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    > elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku. Cóż,
    > jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.

    a tutaj kompleksy mieszkańca gminy?

> [...]
    > mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    > przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji

    ja bym powiedział, ze nie szanuje swojego logo, myśl, ze Klient moze być aż tak
    związany z aktualną wizualizacją korporacji wydaje się surrealistyczna

    > Serdecznie pozdrawiam.
    > Adam Gentler

    też pozdrawiam, a post jest hmm ... kuriozalny

    hidie

  • 48. Data: 2004-10-04 23:02:44
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Użytkownik zbiggy napisał:

    > Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    marka też
    ;-)

    hidie

  • 49. Data: 2004-10-04 23:10:31
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > też służy grupa.
    >
    > W garniturku ze sklepiku osiedlowego na którym nie widać logo, z zegarkiem
    > na przegubie dłoni na którym nie widać logo, w bucikach z bazaru na których
    > nie widać logo, w okularach na których nie widać logo itd. można żyć,
    > załatwiać interesy. W garniturze Zegna na którym nie widać logo, z zegarkiem
    > Breguet na przegubie dłoni na którym trudno dojrzeć logo, w butach Ferragamo
    > na których nie widać logo, w okularach Windsor na których nie widać logo
    > itd. też można żyć i załatwiać interesy.

    snob!

    > Jeżeli noszę zegarek Breguet czy Vacheron Constantin to noszę oryginał albo
    > replikę za jakieś 500 zł. Z pragmatycznego punku widzenia, między zegarkami
    > są niewielkie różnice, zaś w świadomości marek przeogromne.

    niesmaczny snob!

    > Dlatego ma dla mnie znaczenie czy na masce jest kółko czy paski. Dla kilku
    > innych osób, określanych przez niektórych snobami, również.

    snob samoświadomy, no!

    hidie

    PS
    off topic:
    przekroczenie trzeciego progu podatkowego w przychodach sprawiło, że niemal
    wszystko kupuje w Tesco - nie muszę sobie udowadniać, ze stać mnie na "marki"
    codziennie widzę tłumy dzieci bezrobotnych, które idą do Galerii by wydać
    zasiłki swoich rodziców na "marki"

  • 50. Data: 2004-10-05 10:07:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik hidie napisał: