    From: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Date: Mon, 27 Sep 2004 22:02:17 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@cmt71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> wrote in message
    news:cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    > zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka
    taka
    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.
    >
    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z
    grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    A za to akurat mają u mnie plusa! Fajny gest, taki ekologiczny... Co, mieli
    wyrzucić ileś tam kart tylko dlatego, że obrazek nie taki? Takie karty
    rozkładają się pewnie ze 12 tysięcy lat!!! To by było nierozsądne -
    zaśmiecać nasz wspólny dom, tylko dlatego żeby nie urazić dumy kilku
    klientów z wypchanymi portfelami ;-)

    A ja niestety mam konto w mBanku. Kartę przysyłają sami, z aktualnym logo,
    pin stary a jak chce nowy to muszę sam sobie zmienić w internecie. I nikt
    mnie nie zaprasza do oddziału..:-((((. Nawet jak umowę trzeba podpisać (o
    kredyt czy nową kartę) to mi ją kurier w zębach przynosi i to tam gdzie ja
    chce i wtedy kiedy ja chce.. :-(((( I jeszcze na domiar złego żadnych
    pieniędzy ode mnie nie chcą :-((( LUDZIE!!! Jaki ten świat jest
    niesparwiedliwy!!!! :-((((
    Ja chcę być klientem private bankingu!!! Dostawać kartę ze złymi obrazkami i
    biegać do banku na każde ich zawołanie!! I płacić im za to kupę forsy!!! Ja
    chcęęęę!!!!....

    Pzdr,
    Tomek

    > W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    > otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    > elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku.
    Cóż,