  • 1. Data: 2004-09-27 12:54:23
    Temat: WBK X-Student i token...
    Od: "bbb" <1...@b...pl>

    czy do obslugi przez internet, zupelnie darmowego konta, jakby sie moglo
    wydawac, potrzebny jest token za 70zł/rocznie?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-27 15:56:01
    Temat: Re: WBK X-Student i token...
    Od: v...@p...onet.pl

    > czy do obslugi przez internet, zupelnie darmowego konta, jakby sie moglo
    > wydawac, potrzebny jest token za 70zł/rocznie?
    >
    > pozdr.
    ...zadzwon na infolinie ale nie powinien byc drozszy niz 20-cia kilka
    zlotych...jest potrzebny do uwierzytalniania transkacji przelewow....

  • 3. Data: 2004-09-27 16:48:28
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    1...@n...onet.pl taką oto treść:

    | ...zadzwon na infolinie ale nie powinien byc drozszy niz 20-cia kilka
    | zlotych...jest potrzebny do uwierzytalniania transkacji przelewow....

    Do konta studenckiego token jest drozszy.
    Poza tym od jakiegos czasu jest mozliwa autoryzacja przy pomocy kodu
    przysylanego smsem.

    ->piotr

  • 4. Data: 2004-09-27 17:58:28
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Użytkownik "bbb" <1...@b...pl> napisał w wiadomości
    > czy do obslugi przez internet, zupelnie darmowego konta, jakby sie moglo
    > wydawac, potrzebny jest token za 70zł/rocznie?
    >
    > pozdr.

    Witam!
    Do obsługi przelewów w BZWBK24 nie potrzeba tokena.
    Bank oferuje alternatywne dwa sposoby dokonywania operacji.
    Pierwszy to ustalenie w placówce banku zamkniętej listy odbiorców na
    przelewy.
    Drugi rodzaj autoryzacji oparty jest na usłudze sms. Polega on na tym że po
    wpisaniu danych potrzebnych do przelewu i potwierdzeniu ich na nr telefonu
    kom, podany w placówce banku przy aktywacji tej metody autoryzacji, zostaje
    wysłany sms z kodem potwierdzającym, który należy wpisać w odpowiednie pole,
    aby operacja została wykonana. Szczegóły znajdują się na stronie:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/198258.
    Wrazie pytań można skontaktować się z infolinią nr 0 800 240 240 lub
    mailem p...@b...pl .
    Pozdrawiam flash83

  • 5. Data: 2004-09-27 22:21:20
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 18:48:28 +0200, [ piotr sut ] napisal/a:

    > Do konta studenckiego token jest drozszy.
    > Poza tym od jakiegos czasu jest mozliwa autoryzacja przy pomocy kodu
    > przysylanego smsem.
    5 kodów miesięcznie bezpłatnych kolejne 20gr.
    zdefiniowane rachunki moga byc albo bez potwierdzenia smskodem albo z
    potwierdzeniem do wyboru.

    --
    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-09-28 08:39:59
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    poprawka z oddziału - pierwsze 5 kodów od momentu aktywacji usługi smKod :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811
    73 2130 0004 3001 0277 6870 0001

  • 7. Data: 2004-09-28 09:38:55
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 10:39:59 +0200, Marcin Kubiczek napisal/a:

    > poprawka z oddziału - pierwsze 5 kodów od momentu aktywacji usługi smKod :)
    tam zmienili? co prawda te 5 na miesiąc to była promocja czasowa i
    mogła się własnie skończyć, ale na azie nie zauwazyłem, żeby było
    inaczej. zoabczymy czy mi się w październiku smsy wyzerują i będzie
    liczyć od nowa czy nie.

    --
    KrzysiekL

  • 8. Data: 2004-09-28 09:41:39
    Od: "Krzysiek" <t...@i...pl>

    Użytkownik "bbb" <1...@b...pl> napisał w wiadomości
    > czy do obslugi przez internet, zupelnie darmowego konta, jakby sie moglo
    > wydawac, potrzebny jest token za 70zł/rocznie?
    >
    > pozdr.

    Witam

    Z tego co kojarzę to jest to opłata za wydanie, a nie opłata roczna :-))
    Płacisz raz i po sprawie, a token działa spokojnie przez kilka lat

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-09-28 13:35:06
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Marcin Kubiczek' wyklawiaturzył/a w niusie
    cjb81m$pkc$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | poprawka z oddziału - pierwsze 5 kodów od momentu aktywacji usługi
    | smKod :)

    5 smskodow miesiecznie free, pozniej po 20 gr.

    ->piotr