  • 1. Data: 2003-03-01 17:22:36
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl>

    Chodzi o srednie miesieczne saldo, wiec jak caly czas bedziesz mial tam
    100zl to nie zaplacisz. Tylko pamietaj, ze jak wplacisz te 100zl np. 1 IV to
    moze sie zdarzyc, ze przyjda po dniu lub dwoch i wtedy sredniemiesieczne
    saldo bedzie nizsze. I oczywiscie nie musisz pwlacac co miesiac - jedna
    setka wystarczy.
    ----------
    Kontynuujac watek mam pytanie.
    a) Jesli mialbym na koncie rowne 100zl, to czy daloby sie te 100zl wyplacic
    (zeby wyzerowac konto) czy zglosiloby mi ze mam za malo srodkow na taka
    wyplate?
    b) Idac dalej - czy miesieczna oplata za prowadzenie jest pobierana od
    wyzerowanego konta?

    z góry dzięki za konkretne odp.

  • 2. Data: 2003-03-01 17:27:12
    Temat: Odp: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    A ja mam pytanie czy wystarczy 100 zł, czy może jednak potrzeba 100.01 zł?

  • 3. Data: 2003-03-01 18:31:49
    Temat: Re: Inteligo i op3ata za prowadzenie konta
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:

    > IMHO to potrzeba conajmniej ze 105 zl - dlaczego?
    > Od 100 zl przy aktualnym oprocentowaniu 3,812% miesieczne

    Tak na marginesie: kto wymysla takie stawki oprocentowan? Przeciez nawet w
    krajach gdzie oprocentowanie jest mniejsze podaje sie je max do 2-go miejsca po
    przecinku. Czy bank naprawde mysli, ze 0,002 % to stawka o ktora klienci beda
    sie zabijac chcac zalozyc tu konto? Trzeba by przez rok trzymac tu 1 mln PLN
    aby zarobic "az" 32 zl

  • 4. Data: 2003-03-01 18:56:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A ja mam pytanie czy wystarczy 100 zł, czy może jednak potrzeba 100.01 zł?

    IMHO to potrzeba conajmniej ze 105 zl - dlaczego?
    Od 100 zl przy aktualnym oprocentowaniu 3,812% miesieczne
    odsetki to ok 32 grosze. Opłata za VE to 99 gr. Tak wiec
    co miesiac z konta ubywa około 67 groszy. Po 6 miesiacach
    ze 105 masz juz tylko ok 101 zł. Po 8 miesiacu (przy
    zalozeniu ze nie obniza oprocentowania) Twoje saldo
    spada ponizej 100 zl :/

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-03-01 21:37:18
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze 105 masz juz tylko ok 101 zł. Po 8 miesiacu (przy
    > zalozeniu ze nie obniza oprocentowania) Twoje saldo

    Przy zerowym stanie konta nie pobieraja opłat za Vise Elektron
    Przynajmniej mi nie pobieraja

  • 6. Data: 2003-03-01 21:37:52
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > b) Idac dalej - czy miesieczna oplata za prowadzenie jest pobierana od
    > wyzerowanego konta?

    Nie.

  • 7. Data: 2003-03-02 00:32:01
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Przy zerowym stanie konta nie pobieraja opłat za Vise Elektron
    > Przynajmniej mi nie pobieraja

    No i?
    Pytanie czy chcesz miec konto "zeby miec" czy faktycznie
    do czego Ci jest potrzebne. Jak niepotrzebne to moze warto
    zamknac? A jak do czegos potrzebne to trudno cos zrobic
    maja 0 na koncie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-03-02 06:01:08
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > do czego Ci jest potrzebne. Jak niepotrzebne to moze warto
    > zamknac? A jak do czegos potrzebne to trudno cos zrobic

    Eee, czepiasz się.
    Podaję z ciekawości.
    Mój przypadek był taki. Założyłem korzystałem, potem przestałem korzystać i
    zostało, może jeszcze się na coś przyda.

  • 9. Data: 2003-03-02 08:35:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    Pod warunkiem, że UWAGA średnie saldo z całego okresu miesięcznego jest
    równe zero.

    Tzn trzeba je opróżnić do ZERA w pierwszym dniu danego okresu miesięcznego.
    Jak będzie tam chociaż jeden grosz zaksięgowany [móimy o saldzie księgowym,
    nie dostępnym], to opłaty miesięczne zgodnie z TOiP nie będą pobierane...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-03-02 08:36:18
    Od: "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl>

    No i?
    Pytanie czy chcesz miec konto "zeby miec" czy faktycznie
    do czego Ci jest potrzebne. Jak niepotrzebne to moze warto zamknac? A jak do
    czegos potrzebne to trudno cos zrobic maja 0 na koncie :-)
    Tak jak ty na razie je mam "zeby miec"
    Zalozyłem korzystalem, potem przestalem korzystac i
    zostalo, moze jeszcze się na cos przyda.
    Jednym slowem na pewien czas chce "zamrozic" korzystanie z niego bez zadnych
    strat i jakiejs kasy na karcie. Jakie czynniki do wyzerowania brać pod
    uwage?
    za prowadz. rachun, za karte VISA, oprocentowanie i coś jeszcze?