  • 1. Data: 2003-03-01 19:06:12
    Temat: pytanie o instrument finansowy (fundusz?) - mbank
    Od: n...@o...pl

    czesc,
    moja sytuacja jest dosc specyficzna. mieszkam w niemczech. pracuje dla
    miedzynarodowej korporacji, ale miesieczne wyplaty dostaje od oddzialu
    polskiego w zlotowkach. rowniez zdecydowana wiekszosc oszczednosci mam w PLN.
    chcialbym sie zabezpieczyc przed wahaniem (przede wszystkim spadkiem) kursu
    zlotowki do euro. ponadto do tej pory (bardziej na probe) bawilem sie
    funduszami inwestycyjnymi w mbanku.

    czy sa w mbanku fundusze powiazane bardziej z kursem euro niz pln?
    jesli tak to ktore? czy polecacie jakies inne instrumenty finansowe?

    wszelkie rady mile widziane,
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info