  • 1. Data: 2003-03-01 16:53:09
    Temat: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Z wiadomosciami w CiiOnline

    przejmie informujemy, iż w poniedziałek 3 marca 2003 r. zostanie
    udostępniony nowy, ulepszony serwis Citibank Online. 3 marca, od godziny
    16:00 rozpoczniemy proces wprowadzania nowej szaty graficznej serwisu. W tym
    czasie może nastąpić tymczasowa, niedostępność systemu. Za ewentualne
    niedogodności z góry przepraszamy.

    Wprowadzane zmiany sprawią, iż nasz serwis stanie się jeszcze bardziej
    przejrzystszy, ciekawszy i łatwiejszy w nawigacji.
    Jednocześnie informujemy, że wraz ze zmianami szaty graficznej zmienia się
    procedura logowania do serwisu. Aby zalogować się do pełnego serwisu
    (informacje i transakcje) należy wybrać opcję - wejście/login (czerwony
    przycisk w lewym menu), a następnie opcję - informacje i transakcje. Aby
    zalogować się tylko do serwisu transakcyjnego należy wybrać opcję -
    wejście/login, a następnie opcję - tylko transakcje.

    Serdecznie dziękujemy za aktywne używanie naszego serwisu. Pragniemy
    zapewnić, iż nieustająco pracujemy nad dostarczeniem najwyższej jakości
    usług internetowych.

    Dział Produktow Internetowych

  • 2. Data: 2003-03-01 19:01:01
    Temat: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@W...waw.pl>

> [...]
    tym
    > czasie może nastąpić tymczasowa, niedostępność systemu. Za ewentualne

    Nie rozumiem. Informacje sie wzajemnie wykluczaja.

    Moze ktos przelozyc z marketingowego belkotu na polski?

    -- kaszpir

  • 3. Data: 2003-03-02 09:55:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@w...waw.pl> wrote:
    > Nie rozumiem. Informacje sie wzajemnie wykluczaja.

    > Moze ktos przelozyc z marketingowego belkotu na polski?

    Będzie gorzej.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-03-02 12:33:02
    Od: "bandar" <e...@o...pl>

    > tym
    >
    > Nie rozumiem. Informacje sie wzajemnie wykluczaja.
    >
    > Moze ktos przelozyc z marketingowego belkotu na polski?

    Tak, to bełkot - ulepszony system, lecz czasowo niedostępny
    Nie polecam tego banku nikomu.
    Czy jest w Polsce Bank, który ma wyższe niż oni oprocentowanie kredytu w KK?
    (33,84% w promocji, a normalne 37,80%)

    bandar

  • 5. Data: 2003-03-02 17:43:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "bandar" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest w Polsce Bank, który ma wyższe niż oni oprocentowanie kredytu w
    KK?
    > (33,84% w promocji, a normalne 37,80%)

    A kto zaciaga kredyt w KK???? Dla mnie moze byc nawet 100%
    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-02 19:39:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    bandar <e...@o...pl> wrote:
    > Nie polecam tego banku nikomu.
    > Czy jest w Polsce Bank, który ma wyższe niż oni oprocentowanie kredytu w KK?
    > (33,84% w promocji, a normalne 37,80%)

    JEśli to ma byc wyznacznik jakości banku, to ja dziękuję.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-03-03 11:36:23
    Od: m...@p...gda.pl (Marek Wojciechowski)

    On Sun, 2 Mar 2003 09:55:32 UTC, Adam Płaszczyca wrote:

    > Będzie gorzej.

    Dokładniej. "Będzie _jeszcze_ gorzej"

    Marek

  • 8. Data: 2003-03-03 11:42:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładniej. "Będzie _jeszcze_ gorzej"

    Ale z fusow wrozycie - poczekajcie kilka godzin i sie przekonacie. Chyba ze
    Was obu na trojnogu posadzic i kadzic i bedziecie dalej przyszlosc wrozyli
    :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-03 11:46:53
    Od: m...@p...gda.pl (Marek Wojciechowski)

    On Mon, 3 Mar 2003 11:42:00 UTC, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    > Ale z fusow wrozycie - poczekajcie kilka godzin i sie przekonacie.
    > Chyba ze Was obu na trojnogu posadzic i kadzic i bedziecie dalej
    > przyszlosc wrozyli :)

    Przecież to żadna magia. Prosta ekstrapolacja kierunku dotychczasowych
    zmian.

    Marek

  • 10. Data: 2003-03-03 11:50:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Przecież to żadna magia. Prosta ekstrapolacja kierunku dotychczasowych
    > zmian.

    Co z ostanich zmian w CitiOnline zmienilo Ci sie na gorsze? To ze zamiast
    PINu do karty masz iPIN? Mozliwosc zakladania lokat via CitiOnline tez jest
    gorszym rozwiazaniem?

    --
    JaKi