  • 1. Data: 2003-03-01 16:50:39
    Temat: ING bank slaski - wymuszanie likwidacji konta - co-branded Visa
    Od: "borys bondarenko" <r...@N...gazeta.pl>

    czy ktos ma sytuacje podobna do mojej - bank slaski wymusza likwidacja konta,
    zmniejsza limit kredytowy bez powiadomienia, wydaje karte i blokuje ja po 3
    miesiacach od wydania przy nadzwyzce na koncie, dluga historia. Szukam ludzi,
    ktorzy otrzymali pisma z banku o tresci: " ... w zwiazku z istniejaca
    nadplata srodkow na rachunku, prosimy o przeslanie dyspozycji zamkniecia
    rachunku ze wskazaniem rachunku na ktoru Bank przekaze nadplacona kwote".
    powazaniem Naczelnik Wydzialu Monitoringu Splat Krzysztof Wysmyk. Sprawa
    dotyczy umowy do karty kredytowej VISA co-branded Bank Slaski i Towarzystwa
    Ubezpieczen Nationale Niederlanden.