  • 1. Data: 2003-03-01 15:24:54
    Temat: Co jest z kartami PEAKO SA
    Od: "piotrsz" <p...@w...pl>

    Maestro dziś nie działają w bankomatach i nie można nimi płacić
    w sklepie. Czy to ma być to ulepszenie Eurokonta za które
    od dziś płacimy 3,50 PLN więcej miesięcznie?
    Ale nie martwię się bo jestem tak dobrze ubezpieczony
    (Pakiet pomocny w Allianz/Elvia) , że jak mnie krew zaleje to
    mi leczenie choć trochę zrekompensują.
    A może tylko w Warszawie i okolicach jakaś awaria tylko jest.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-03-01 16:46:08
    Temat: Re: Co jest z kartami PEAKO SA
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    piotrsz <p...@w...pl> wrote:

    > Maestro dziś nie działają w bankomatach i nie można nimi płacić
    > w sklepie. Czy to ma być to ulepszenie Eurokonta za które
    > od dziś płacimy 3,50 PLN więcej miesięcznie?

    O. To widzę, że jakaś większa awaria dzisiaj...
    Ja miałem problem z połączeniem się z centrum autoryzacyjnym na stacji Neste
    (karta VC), w centrum handlowym szwankował POS (PEKAO a jakże)...
    Cóż - pech :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-01 17:16:58
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Neste
    > (karta VC), w centrum handlowym szwankował POS (PEKAO a jakże)...

    Coś im trafiło na centrali i nic nigdzie nie działa. Miało być krótko, ale
    sobie nie poradzili.

  • 4. Data: 2003-03-02 00:10:50
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    piotrsz wrote:
> [...]
    > mi leczenie choć trochę zrekompensują.
    > A może tylko w Warszawie i okolicach jakaś awaria tylko jest.

    Witam,

    dzisiaj problemy? Dziwne, rano placilem karta MC (kolo 11:45), potem
    kolo 16:00 wybieralem gotowke z bankomatu, o 18:30 placilem karta MC.

    0 problemow...

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn