  • 11. Data: 2003-03-02 08:50:41
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3sfp2$3vd$1@news.onet.pl...

    > Tzn trzeba je opróżnić do ZERA w pierwszym dniu danego okresu
    miesięcznego.
    > Jak będzie tam chociaż jeden grosz zaksięgowany [móimy o saldzie
    księgowym,
    > nie dostępnym], to opłaty miesięczne zgodnie z TOiP nie będą pobierane...

    Pomieszałem totalnie. :-)

    Miało być tak:

    Tzn. trzeba je opróżnić do ZERA w pierwszym dniu danego okresu miesięcznego.
    Jeśli w ciągu całego miesiąca saldo księgowe będzie się równało zero, to
    opłaty miesięczne zgodnie z TOiP nie będą pobierane [średnie miesięczne
    saldo liczone jest od sald księgowych rachunków o północy]...

    Jeśli wpłynie chociaż jeden grosz i przeleży przez północ - już ta reguła
    nie będzie miała zastosowania...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-03-02 11:57:25
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No i?
    > Pytanie czy chcesz miec konto "zeby miec" czy faktycznie
    > do czego Ci jest potrzebne. Jak niepotrzebne to moze warto
    > zamknac? A jak do czegos potrzebne to trudno cos zrobic
    > maja 0 na koncie :-)
    >
    > --
    > -=Pozdrowionka=-
    >
    > Wilczek
    > w...@b...pl
    > ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

    Ja też mam konto Inteligo Biznes.
    Aktualne saldo 0 (od czasu przejęcia przez PKO BP, które nawiasem
    zlikwidowało mi "debet" wynoszący -4 PLN) - od tej pory nie pobrali żadnej
    prowizji: ani za prowadzenie konta, ani za VE.
    Konto właściwie mógłbym zamknąć ale jest zgłoszone w US i musiałbym zrobić
    to również w US.
    A że nie korzystam? Po co mam płacić za coś co kiedyś było w Inteligo
    gratis?
    Założyłem konto w Inteligo aby nie pędzić jak owca za baranami do mBanku.
    Przy zakładaniu konta miła pani z infolinii gratulowała mi dobrego wyboru.
    Później, niestety, musiałem przeprosić się z mBankiem i założyłem konto
    mBiznes.
    Proszę porównać koszty: 3 przelewy miesięcznie do ZUS - prawie 12 zł;
    przelew na ROR z 3-4 wpłat od wystawionych faktur - też prawie 12 zł; opłata
    za konto - prawie 4 zł; opłata za VE - prawie 1 zł -> razem prawie 30 zł na
    miesiąc (niby niewiele ale można za tyle pójść do kina).
    W mBanku za takie same czynności płacę tylko za przelewy na ROR (4 razy 1 zł
    = 4zł) a VE nie mam bo od samego początku wiedziałem, że będzie kosztować
    więc jej nie zamawiałem (w Inteligo nie było info, że karty będą za jakoś
    czas kosztować). Przelewam kasę na eKonto (co jest realizowane online) i
    mogę korzystać z pieniędzy za pomocą VE do eKonta (która jest gratis).