    From: "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Sat, 1 Mar 2003 18:22:36 +0100

    Chodzi o srednie miesieczne saldo, wiec jak caly czas bedziesz mial tam
    100zl to nie zaplacisz. Tylko pamietaj, ze jak wplacisz te 100zl np. 1 IV to
    moze sie zdarzyc, ze przyjda po dniu lub dwoch i wtedy sredniemiesieczne
    saldo bedzie nizsze. I oczywiscie nie musisz pwlacac co miesiac - jedna
    setka wystarczy.
    Kontynuujac watek mam pytanie.
    a) Jesli mialbym na koncie rowne 100zl, to czy daloby sie te 100zl wyplacic
    (zeby wyzerowac konto) czy zglosiloby mi ze mam za malo srodkow na taka
    wyplate?
    b) Idac dalej - czy miesieczna oplata za prowadzenie jest pobierana od
    wyzerowanego konta?

    z góry dzięki za konkretne odp.