  • 1. Data: 2003-03-01 16:59:18
    Temat: mBank - awaria?
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Zamiast listy rachunków pojawił się "błąd systemu" a po wylogowaniu
    nie można się ponownie zalogować, po długim czasie wyskakuje to samo
    :(
    Chyba nie było żadnej planowanej przerwy...

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 2. Data: 2003-03-01 17:06:32
    Temat: Re: mBank - awaria?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin P. wrote:
    > Zamiast listy rachunków pojawił się "błąd systemu" a po wylogowaniu
    > nie można się ponownie zalogować, po długim czasie wyskakuje to samo
    > :(
    > Chyba nie było żadnej planowanej przerwy...

    Mam to samo niestety ;( Przerwy według WB dzisiaj nie powinno być ;)
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=603
    47&t=60347

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-01 17:23:05
    Od: Zome <r...@o...pl>

    Glenn wrote:

    > Mam to samo niestety ;( Przerwy według WB dzisiaj nie powinno być ;)

    Oj niedobrze. Co prawda teraz jest juz OK, ale najpierw problemy z forum
    mBanku a teraz co gorsza w czesci transakcyjnej ... :-((. Czyzby system
    byl przeciazony ???

    pzdr.
    --
    Zome