  • 31. Data: 2004-12-09 21:27:37
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Przepraszam a skąd wiesz, że w PKO nie mają kontaktu z rachunkami z Inteligo ???
    > Ja wiem akurat co Innego.

    To źle wiesz.

  • 32. Data: 2004-12-09 21:34:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl> writes:

    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.
    > Po numerze rachunku sprawdziłem sobie w kirze dla upewnienia czy moje konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO i okazało się że jest to PKO BP Centrum Bankowości
    > Warszwa.

    Lepiej bylo sprawdzic w umowie. Ale rozumiem, ze rezultat bylby taki
    sam.

    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.
    > Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że pieniążki zostały
    > zaksięgowane
    > dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową
    > wpłatę.

    Reklamuj. Traktowalbym to jako probe wyludzenia.

    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO
    > Inteligo
    > to dwa różne konta !!!!!!!!!!

    Mozliwe. Co to ma do rzeczy?

    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!

    Albo to?
    Aczkolwiek prawdopodobienstwo tego jest dosc zerowe.

    > Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą
    > kto -
    > nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Mam ich głęboko w d........... i rezygnuję z ich konta............
    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ?????? Czy ktoś z Was natknął
    > się
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Widocznie PKO BP ma do d* system (co zreszta nie jest nowoscia, kiedys
    wiekszosc bankow tak miala), tylko ze jak maja taki system, to niech
    i kary i inne takie ksieguja dzien pozniej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 33. Data: 2004-12-10 11:50:35
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Oooooo to Pani jeszcze zyje ? A tyle sie rozpisuja http://tinyurl.com/4kaln

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2004-12-11 17:29:06
    Od: PshemeK <p...@i...pl>

    Gabriel Sajdok wrote:

    > Witam.

    Witam.

> [...]
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Z moich osobistych obserwacji wynika, że jesteś jedyną osobą, która się
    nie natknęła :)
    Inteligo w PKO BP -> konta prowadzone przez spółkę Inteligo Financial
    Services, której właścicielem (posiadaczem 100% akcji) jest PKO BP S.A.
    (kupili to od niemieckiego banku gezeltszaftcośtam). Napisane jest, że
    konta prowadzone są przez PKO BP, ale to jest zdaje się wynikiem tego,
    że PKO BP jest właścicielem IFS.

    PKO Inteligo natomiast jest to USŁUGA polegająca na elektronicznym
    dostępie do rachunku prowadzonego przez PKO BP (Superkonto). Coś jak
    Sez@n w BPH (gdzie zdaje się masz konto).

    W faku na stronach inteligo znalazłem informację, że wpłat na rachunki
    inteligo dokonywać można w placówkach PKO BP i że są one rozliczane za
    pośrednictwem międzyoddziałowych sesj elixir.

    Co do pytania czy z Tobą coś nie tak.... No cóż. Nawet nie mając
    doświadczenia z zakresu usług bankowych dokonując terminowej spłaty
    przez wpłatę gotówkową na konto w ostatniej chwili upewniłbym się
    ustnie, kiedy pieniążki zostaną zaksięgowane na rachunku. Inna sprawa,
    że nie dokonywałbym spłaty zadłużenia w ostatniej chwili. Różne
    nieprzewidziane sytuacje mogą wystąpić.
    Natomiast na Twoją niekorzyść (w mojej osobistej opinii) przemawia fakt,
    że pewne doświadczenie masz, skoro masz konta w różnych bankach i
    operujesz terminami z dziedziny bankowości.

    > Pozdrawiam

    Również pozdrawiam

    > I NIE POLECAM INTELIGO

    A CO POLECASZ ?

    > Gabriel Sajdok
    > gabson

    PshemeK

  • 35. Data: 2004-12-12 10:01:18
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...pl> napisał(a):

    > Proponuję sprawdzić, jak umowa opisuje termin wpłaty. Jeżeli jest tam
    > cos w rodzaju "bank otrzyma ..." to śmiało mozesz pisac reklamację.
    > Jeżeli "oddział otrzyma" to juz gorzej
    >
    > M.
    Bardzo słuszna uwaga - dotyczy wreszcie meritum. Aż postanowiłem sprawdzić
    regulamin debetu Inteligo. Co znalazłem?
    § 11.
    Dniem spłaty zadłużenia z tytułu Limitu debetowego jest dzień wpływu środków
    na rachunek główny Konta Inteligo.

  • 36. Data: 2004-12-12 10:08:34
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) napisał(a):

    > Oczywiscie - pierwotnie konto Inteligo bylo prowadzone przez Deutsche
    > Bank, ale PKO BP SA wykupilo od DB ten system dostepu kanalowego do
    > wirtualnych kont (razem z kontami)
    Bankgesselschaft Berlin Polska nie równa się Deutsche Bank, chociaż dla
    większości Polaków "i to Niemiec i to Niemiec" ;-)

    > stad powstala hybryda nazwy:
    > Inteligo PKO. Zas konto PKO Inteligo, to nic innego, jak stare E-pko (od
    > poczatku prowadzone przez Bank PKO BP SA).

    No tutaj już przesadziłaś ;-) Inteligo zostało kupione przez PKO BP i do tego
    momentu się zgadzam, ale e-pko zostało 'wchłonięte' przez Inteligo i rachunku
    wcześniej prowadzone w e-pko są teraz w INTELIGO. Natomiast usługa PKO
    Inteligo jest stworzoną przez zespół Inteligo formą dostępu
    internetowego/telefonicznego do kont w 'stacjonarnym' oddziale - czyli do
    wszystkich Superkont i inszych Partnerów.

  • 37. Data: 2004-12-12 10:18:35
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Przepraszam a czy my żyjemy w epoce kamienia łupanego ?????
    > Idąc do BPH-u 5 minut przed zamknięciem i wpłacając kasę mam ją od razu w tym
    > samym dniu.
    > No chyba że w PKO BP w dalszym ciągu pracuje sie na książkach i długopisach a
    > nie na systemie centralnym.

    To że tak jest w danym banku nie oznacza, że ma być w innym. Oczywiste, że nie
    jest to fajne, ale jeżeli taksówkarz X jeździ merolem, a taksówkarz Y dużym
    fiatem, to nie jest to niezgodne z prawem, tylko Pan Y oferuje swoim klientom
    niższy komfort podróży, a nikt mu nawet nie może zabronić brać za to więcej.
    Najwyżej będzie musiał zamknąć interes ;-)) A PKO BP przygotowuje się
    (dopiero) na centralizację systemu i planuje ją zakończyć przed końcem 2006
    (jeżeli dobrze wyczytałem z ich stronki).

    > Dokładnie dostałe taka odpowiedż że KIR UCZESTNICZY w Rozliczaniu
    > moichtransakcji POMIĘDZY BANKIEM PKO BP i Kontem które posiadam w PKO BP!!!

    No tu niestety muszę przyznać rację przedmówczyni: gdzie jest
    powiedziane/zapisane, że KIR nie będzie brał udziału w tych rozliczeniach?
    Nigdzie - a Ty nie pytałeś wcześniej, tylko po czasie. Wracamy do punktu
    wyjścia - brak systemu centralnego - Iinteligo można powiedzieć nie było
    włączone do systemu banku, tylko dołączone (i dobrze, bo ma wyraźnie lepszy
    system i to bank powinien swój podciągnąć do wyższego standardu, a nie
    Inteligo obniżać swój poziom).
    Pozdrawiam.