    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Date: Thu, 09 Dec 2004 22:34:30 +0100

    "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl> writes:

    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.
    > Po numerze rachunku sprawdziłem sobie w kirze dla upewnienia czy moje konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO i okazało się że jest to PKO BP Centrum Bankowości
    > Warszwa.

    Lepiej bylo sprawdzic w umowie. Ale rozumiem, ze rezultat bylby taki
    sam.

    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.
    > Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że pieniążki zostały
    > zaksięgowane
    > dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową
    > wpłatę.

    Reklamuj. Traktowalbym to jako probe wyludzenia.

    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO
    > Inteligo
    > to dwa różne konta !!!!!!!!!!

    Mozliwe. Co to ma do rzeczy?

    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!

    Albo to?
    Aczkolwiek prawdopodobienstwo tego jest dosc zerowe.

    > Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą
    > kto -
    > nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Mam ich głęboko w d........... i rezygnuję z ich konta............
    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ?????? Czy ktoś z Was natknął
    > się
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Widocznie PKO BP ma do d* system (co zreszta nie jest nowoscia, kiedys
    wiekszosc bankow tak miala), tylko ze jak maja taki system, to niech
    i kary i inne takie ksieguja dzien pozniej.
    --
    Krzysztof Halasa