  • 1. Data: 2004-12-07 22:02:32
    Temat: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    A taka wypowiedz znlazlem na forum mBanku i pozwolilem sobie pchnac cytat na
    grupe. Zasdaniczo po to, zeby pokazac pewnej pani, ze jest nas dwoch. Dwoch
    klientow, ktorzy stracili zaufanie do mBanku. A tak poza tym, to fajny tekst
    jest, IMHO....

    Traci wiarygodnosc przez szczeniackie zachowanie swoich decydentow. Jesli
    czlowiek pelniacy kierownicza funkcje najpierw potwierdza na tym forum, ze
    wyzsze oprocentowanie eMax+ jest okupione mniejsza funkcjonalnoscia tego
    rachunku, ale nie spadkiem oprocentowania na innych kontach, a kilka dni
    pozniej bank to oprocentowanie obniza, twierdzac bardzo wyraznie, ze dzieje
    sie tak ze wzgledu na nowy rachunek eMax+, to moim zdaniem miejsce tego
    czlowieka jest raczej w piaskownicy, a nie na kierowniczym stolku. Poza tym
    conajmniej zenujacy jest sposob w jaki ta zmiana zostala wprowadzona - de
    facto wstecznie, po cichu. Gdybysmy mieli galopujaca inflacje, to co innego,
    ale gdy pieniadz jest stabilny? Odnosze wrazenie, ze do podejmowania decyzji
    w mBAnku dorwaly sie przedszkolaki, ktore najpierw rozlaly mleko, a teraz
    zamiast po prostu powiedziec "sorry, dalismy d...", uparcie wmawiaja (vide:
    posty Vill), ze nic sie nie stalo i wszystko jest cacy, albo po prostu
    olewaja wszystko (vide pozostali mBankowcy). Smutne to troche i zenujace,
    przyznam szczerze. Mogl mBank podjac taka decyzje, mamy wolny rynek, wiec
    jesli komus nie bedzie pasowalo to zmieni bank, ale NIESMAK pozostaje....
    -

    Jakby ktos nie byl swiadomy o kogo chodzi, to oczywiscie jest mowa o
    znachorze, tfuuuu... przepraszam... uzdrowicielu, wybitnym specjaliscie PR,
    Doktorze Wojciechu. Coz, robienie z geby cholewy przybiera niewyobrazalne
    rozmiary...

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2004-12-07 22:12:55
    Temat: Re: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > Jakby ktos nie byl swiadomy o kogo chodzi, to oczywiscie jest mowa o
    > znachorze, tfuuuu... przepraszam... uzdrowicielu, wybitnym
    > specjaliscie PR, Doktorze Wojciechu. Coz, robienie

    Khem.
    Tutaj musze zabrac glos. WB na PRowcow to ma wielka awersje, tak samo jak
    do PRu. Przynajmniej tak bylo do tej pory.
    Reasumujac - od PRu to sio w tym przypadku! :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-07 23:09:54
    Od: "qv." <s...@w...pl>

    prubujesz cos komus udowodnic ? czy poprostu zrzera cie flustracja ??

    jak dla mnie to na ekoncie moze byc i 0.5% nikt normalny nie trzyma na nim
    pieniedzy, przelewy wewnetrzene sa za darmo i pojawiaja sie w czasie
    zeczywistym.

    PS: my wiemy ze ty wiesz, ze mbank jest fee, wiec wiedz ze inni tez juz
    pewnie wiedza

  • 4. Data: 2004-12-07 23:22:36
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > prubujesz cos komus udowodnic ? czy poprostu zrzera cie flustracja ??

    a niby czemu mialaby mnie zrzerac flustracja ?

    > jak dla mnie to na ekoncie moze byc i 0.5% nikt normalny nie trzyma na nim
    > pieniedzy, przelewy wewnetrzene sa za darmo i pojawiaja sie w czasie
    > zeczywistym.

    Nie chwytasz widze dzialania wszystkich uslug w mBanku. Sa takie sytuacje,
    ze czasem trzeba troszke trzymac na ekoncie

    > PS: my wiemy ze ty wiesz, ze mbank jest fee, wiec wiedz ze inni tez juz
    > pewnie wiedza

    Nie chwyciles. To, ze bank jest feee wiemy od jakis 2 lat. Teraz patrzymy
    jak jeszcze nisko mozna upasc. My dwaj klienci bez zaufania ;P

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-12-07 23:38:35
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *$$Szalony_Kapelusznik$$* napisał(a):

    > Nie chwytasz widze dzialania wszystkich uslug w mBanku. Sa takie sytuacje,
    > ze czasem trzeba troszke trzymac na ekoncie

    Jak troszkę, to co za różnica jakie jest oprocentowanie rachunku? :-P

    Gree

  • 6. Data: 2004-12-08 00:23:33
    Od: "qv." <s...@w...pl>

    czlowieku !!
    wytlumacz mi bo nie chwytam ( a glupi nie jestem)
    Czy tobie ktos placi za anty-reklame ?? jesli tak to przepraszam, jesli nie
    to co sie przyp* ???

    mamy gospodarke wolno-rynkowa, kazdy wybiera sobie to co lubi, jedni wola
    tokeny, inni marmurek a jeszcze inni haselka.... nikt nikogo nie zmusza, nie
    podoba ci sie mbank, to sobie zmien !!!
    Nie masz innych problemow ?? znajdz sobie drugi etat, wez nadgodziny...
    whatever...

    masz za duzo czasu ze sie pierdolami zajmujesz ???
    skieruj ta energie i zawzietosc na cos pozytecznego, zapisz sie do kulka
    chawciarek wiejskich itp itd....

    reasumujac zajmij sie czyms pozytecznym.

    szczeze pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-12-08 06:38:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 8 Dec 2004 01:23:33 +0100, "qv." <s...@w...pl> wrote:

    >czlowieku !!
    >wytlumacz mi bo nie chwytam ( a glupi nie jestem)
    >Czy tobie ktos placi za anty-reklame ?? jesli tak to przepraszam, jesli nie
    >to co sie przyp* ???
    Mi się wydaje, że MAd Hat ma przede wszystkim pretensje do mbanku o
    to, że po prostu prowadzą akcje dezinformacyjne i ośmieszają się
    często ze swą "filozofią", którą na każdym kroku (szczególnie w
    pierwszych 2 latach działalności) tak się chwalą.

    >mamy gospodarke wolno-rynkowa, kazdy wybiera sobie to co lubi, jedni wola
    >tokeny, inni marmurek a jeszcze inni haselka.... nikt nikogo nie zmusza, nie
    >podoba ci sie mbank, to sobie zmien !!!
    Właśnie, mamy wolny rynek, i większość banków ostatnio to zauważyła.
    Pojawia się walka o klienta, itp.
    A w mbanku nie potrafią w twarz powiedzieć od razu, zmniejszamy
    %ekonta, bo zrobiliśmy emax+, tylko mydlą najpierw oczy, że nic się
    nie zmieni, a potem nagle zmieniają % i uzasadnienie dają takie
    jakiego 2 dni wcześniej zaprzeczali. Właśnie o to chodzi, o brak
    profesjonalizmu i konsekwencji w swoim działaniu. I sprzeczność ze
    swym jakże wychwalanym sposobem komunikacji z klientami.

    Mbank od początku chwalił się tym, że ma swoją "filozofię", ale od
    jakiegoś czasu okazało się, że to typowy marketingowy bełkot na
    dodatek bez pokrycia. Ja nie mam pretensji (i chyba MAd Hat też), że
    obniżyli te %, ale chodzi o to w jakim stylu. Skoro chwalą się takim
    proklienckim podejściem, swą "filozofią" to mogliby w twarz mówić
    zmniejszamy % bo .... (i tu podać uzasadnienie), a nie robić jakieś
    akcje dezinformacyjne, bo w ten sposób się po prostu ośmieszają.

    Inne banki po prostu robią zmianę i informują o tym na swoim WWW, albo
    wogóle olewają i nie informują. Z tym, że te inne banki nie trąbią
    wszędzie, jaką to one mają wspaniałą "filozofię". Tak samo było przy
    wprowadzeniu opłaty za przelewy zewnętrzne. Po prostu mbank traci
    twarz i coraz bardziej upodabnia się do kapitalistycznego potwora. Jak
    dla mnie to świetnie, bo konkurencja jest dobra, ale proszę niech
    przestaną doczepiać sobie twarz małej dziewczynki skoro nią nie są.

    Tak, tak, można powiedzieć, że tylko durnie wierzą w marketing,
    bankowe "filozofie" działania, itp. Ale IMHO trzeba być konsekwentym,
    albo dać sobie całkiem spokój, a mbank zawisł po środku, udaje jaki
    jest miły jak o nas dba, a niemiłe decyzje podejmowane są i ogłaszane
    pokątnie ze śmesznymi i zmiennymi uzasadnieniami.

    >Nie masz innych problemow ?? znajdz sobie drugi etat, wez nadgodziny...
    >whatever...
    Ja bym chciał drugi etat ;), ale znaleźć trudno :(.

    >masz za duzo czasu ze sie pierdolami zajmujesz ???
    >skieruj ta energie i zawzietosc na cos pozytecznego, zapisz sie do kulka
    >chawciarek wiejskich itp itd....
    Piane IMHO bijesz Ty ... MAd Hat zarzuty ma raczej konkretne.

    >reasumujac zajmij sie czyms pozytecznym.
    Rzeczowa krytyka to bardzo pożyteczna rzecz.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2004-12-08 06:38:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 08 Dec 2004 00:38:35 +0100, Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wrote:

    >Jak troszkę, to co za różnica jakie jest oprocentowanie rachunku? :-P
    Zależy ile to dla kogo troszkę ? Może 1kk PLN ? ;)

    pzdr,
    Dentarg

  • 9. Data: 2004-12-08 06:43:58
    Temat: Re: [OT] A takie tam...w sumie znowu o tym samym... (was: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...)
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 01:23:33 +0100, qv. napisał(a):

    > zapisz sie do kulka chawciarek wiejskich

    Resztę wyciąłem, choć wiele lepsza nie była... Człowieku, miej litość nad
    moimi oczami...

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2004-12-08 06:59:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Piane IMHO bijesz Ty ... MAd Hat zarzuty ma raczej konkretne.

    No i co z tego?
    Czy to jest powód wszczynania kłótni z każdym na grupie?
    I to co 5 minut?
    Mi on raczej wygląda na trolla.

    Jeśli Tobie coś nie podoba się w jakimś banku, to opisujesz to na grupie i
    ewentualnie zmieniasz bank, a nie codziennie wywnętrzasz swoje żale na tym
    forum. Mi przypomina to nmiektórych zawodników sprzed paru lat gdy zniknęły
    tzw. pięciosekundówki. Grupy pmtg nie dało się wówczas czytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret