  • 1. Data: 2004-12-07 14:15:45
    Temat: CHP w PKO BP - przelicznik
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    pytanko:
    mam kredyt w CHF-ach. Chce teraz dokonac dodatkowej wplaty. Jesli zrobie
    to miedzy 4 a 20 idzie na kwote glowna kredytu (nie na odsetki). Sek w
    tym ze nie moge sobie przypomniec jak jest z przelicznikiem. Po jakim
    kursie oni to licza czy jesli np wplacam 15 to biora kurs z tego dnia
    dzien wczesniej czy jeszcze jakos inaczej? Gdzies mi sie zawieruszyla
    umowa i nie moga znalezc a telefon gdzie moglbym uzyskac te info jest
    caly czas zajety dlatego pisze :)

    sciskam

  • 2. Data: 2004-12-07 22:31:21
    Temat: Re: CHP w PKO BP - przelicznik
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dzien wczesniej czy jeszcze jakos inaczej? Gdzies mi sie zawieruszyla
    > umowa i nie moga znalezc a telefon gdzie moglbym uzyskac te info jest

    poczytaj dobrze umowe czy chcac wczesniej wplacic nie musisz tego wczesniej
    zglosic bo jesli masz rachunek walutowy a'vista z ktorego sciagane sa raty
    to nic Ci nie da wplata, a przlicznik kursu taki po jakim kupisz franki w
    tym dniu