  • 1. Data: 2004-12-07 13:15:53
    Temat: MILLENIUM AMEX
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Zostałem ostatnio "szcześliwym" posiadczem wznowionego AMEX-a z Millenium.
    Wg tegoż sympatycznego banku jego nową cechą jest autoryzacja transakcji
    PIN-em.

    Otoż odkryłem iż ma on jeszcze jedną cechę - NIE DZIAŁA, tzn. nie da się
    przeprowadzić
    ŻADNEJ transkacji (z wyjątkiem sprawdzenia salda w bankomacie :-) )
    - wszystkie serwisy odmawiają autoryzacji (kilkanście prób).
    Millenium od tygodnia nic nie umie z tym zrobić , idąc w zaparte , iż karta
    jest doskonała,
    tylko świat wokół taki wredny.

    Ktoś jeszcze ma taką fajną kartę (AMEX z PIN-em) ?? Działającą może??
    Millenium wyprzedziło technologicznie wszystkie serwisy.......??
    Trochę mi się już nudzi zbieranie kwitków "transakcja odrzucona"........

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-12-07 15:21:42
    Temat: Re: MILLENIUM AMEX
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    ja mam i mi działa w sklepach, bankomatach i gdzie tylko zechce :)
    w bańkomacie trzeba wpisać PIN
    --
    VSS http://vss.lasershow.pl
    Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl

  • 3. Data: 2004-12-07 15:26:33
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > ja mam i mi działa w sklepach, bankomatach i gdzie tylko zechce :)
    > w bańkomacie trzeba wpisać PIN

    Masz taka jak ja - tzn. starego typu, gdzie nie wymagala pinu przy
    platnosciach bezgotowkowych. Ale czy przypadkiem to potwierdzanie mialo
    dotyczyc tylko VE i VC? Moj Amex konczy waznosc za pol roku, wiec nie mam
    okazji sie przekonac :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2004-12-07 15:28:45
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > ja mam i mi działa w sklepach, bankomatach i gdzie tylko zechce :)
    > w bańkomacie trzeba wpisać PIN

    w bańkomacie to ja wiem, umiem się posługiwać tym urządzeniem.......
    ale czy przy bezgotówkowych działa na podpis czy na PIN???
    Bo ta moja na PIN ponoć już tylko...
    poprzednią taką samą miałem od 2001 i była cacy, NIGDY ŻADNYCH problemów.

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-12-07 15:35:16
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    >Ale czy przypadkiem to potwierdzanie mialo
    >dotyczyc tylko VE i VC?

    Wygląda na to że nie tylko.Przynajmniej według chłopaków z Millenium,
    bo samemu nie udało mi się jeszce przekonać :-(

    >Moj Amex konczy waznosc za pol roku, wiec nie mam

    Mój poprzedni też tak kończył, ale zniknął wraz z portfelem :-((
    I dlatego mam tą nowość.

    Ale za to szybko wydali......w 48 h..... tylko po co....

    Pozdr

  • 6. Data: 2004-12-07 16:03:23
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    jot.be wrote:
    > ale czy przy bezgotówkowych działa na podpis czy na PIN???

    podpis

    > Bo ta moja na PIN ponoć już tylko...

    to moja nie, a wydana w lipcu 2004

    > poprzednią taką samą miałem od 2001 i była cacy, NIGDY ŻADNYCH
    > problemów.

    to pewnie teraz inne dają

  • 7. Data: 2004-12-07 18:33:33
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    pewnie masz skopany pasek magnetyczny, w systemie bankowym
    tego nie widza, reklamuj i popros i fizyczna wymiane karty

    btw
    mozesz placic tam gdzie maja imprintery ;-))

    pozdrawiam
    Bob

  • 8. Data: 2004-12-07 21:37:17
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Mój poprzedni też tak kończył, ale zniknął wraz z portfelem :-((
    > I dlatego mam tą nowość.
    >
    > Ale za to szybko wydali......w 48 h..... tylko po co....

    Ale aktywowales ta karte... czy tak poprostu wziales i szalejesz po miescie
    ?

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-12-07 21:41:13
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > Ale aktywowales ta karte... czy tak poprostu wziales i szalejesz po
    miescie

    Aktywowałem , Millenium uprzejmie potwierdziło zresztą że jest aktywna.

    Pozdr

  • 10. Data: 2004-12-07 22:09:58
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > pewnie masz skopany pasek magnetyczny, w systemie bankowym
    > tego nie widza, reklamuj i popros i fizyczna wymiane karty

    Nagłowek na wydruku wychodzi prawidłowo.....
    Saldo w bankomacie też pokazuje, co by potwierdzało że pasek jest ok...

    > btw
    > mozesz placic tam gdzie maja imprintery ;-))

    Dzięki za radę :-) ale też pudło.
    Telefoniczna autoryzacja też odrzucona.
    Millenium nie wie dlaczego.....u nich przecież działa....
    Jutro mam następne starcie w oddziale...

    Pozdr