  • 1. Data: 2004-12-07 15:52:44
    Temat: jaki ror dla rolnika?
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    czy jakies banki "daja" dodatkowe korzysci z tego powodu ze jest sie
    rolnikiem?
    a jesli tak to jakie?
    z gory dziekuje za odpowiedz
    krzysztof

  • 2. Data: 2004-12-07 15:54:35
    Temat: Re: jaki ror dla rolnika?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzys <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote:
    > czy jakies banki "daja" dodatkowe korzysci z tego powodu ze jest sie
    > rolnikiem?
    > a jesli tak to jakie?

    Spoldziecze ;)
    Z komercyjnych to bodaj Pekao SA i PKO BP maja pakiet dla rolnikow

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-07 15:54:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzys <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote:
    > czy jakies banki "daja" dodatkowe korzysci z tego powodu ze jest sie
    > rolnikiem?
    > a jesli tak to jakie?

    No i pewnie w BGZcie cos bedzie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-07 16:25:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krzys <k...@p...a_to_skasuj.pl> zapodał(a):
    > czy jakies banki "daja" dodatkowe korzysci z tego powodu ze jest sie
    > rolnikiem?
    > a jesli tak to jakie?
    > z gory dziekuje za odpowiedz

    RoRlnik - nowa usługa ;>
    A tak poważnie - znajomy ma w PKO BP- ale nie mam pojęcia,
    czy jest zadowolony ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-12-07 17:06:04
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    > czy jakies banki "daja" dodatkowe korzysci z tego powodu ze jest sie
    > rolnikiem?

    Obawiam, się że nie.
    BGŻ ma napisane na stronce, że ma coś tam dla rolnika, ale w rzeczywistości
    to taki marketingowy bełkot.
    Ja jestem rolnik i mam rachunek w mBanku i w BPH (ale tu rezygnuję wkrótce).

  • 6. Data: 2004-12-07 17:40:19
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    tak
    patrzylem wlasnie w bgz i pko
    po za tym ze nazywa sie dla rolnikow to nic po za tym
    krzysztof

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2004-12-07 17:45:43
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl> napisał w wiadomości
    > tak
    > patrzylem wlasnie w bgz i pko
    > po za tym ze nazywa sie dla rolnikow to nic po za tym

    a czego oczekujesz ? ze beda doplacac ? (oczywiscie z unijnych)
    okresl swoje potrzeby i wybierz
    nie jestem rolnikiem - ale nie bardzo rozumiem jakie ma miec znaczenie
    wykonywany zawod

  • 8. Data: 2004-12-07 17:56:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > a czego oczekujesz ? ze beda doplacac ? (oczywiscie z unijnych)

    No a co ty myslisz. Rolnikowi sie nalezy. Tak jak gornikom, kolejarzom i
    innym grupom nacisku ;)

    Z tego co mi sie wuydaje, to te konta jednak sa tansze od zwyklych - ale
    moze zle pamietam.
    A najblizszy bank spoldzielczy zly jest?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2004-12-07 17:58:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No a co ty myslisz. Rolnikowi sie nalezy. Tak jak gornikom,
    > kolejarzom i innym grupom nacisku ;)

    Ano. A Unia jeszcze ich w tym utwierdza. Najbardziej rozbawiło mnie, jak
    podczas blokad jeden taki wypowiadał się, że przecież on produkuje, a sprawa
    odpowiednich cen to już sprawa rządu :-)

    > Z tego co mi sie wuydaje, to te konta jednak sa tansze od zwyklych -
    > ale moze zle pamietam.

    A to czemu niby?

  • 10. Data: 2004-12-07 18:06:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > A to czemu niby?

    bo jest duza konkurencja z BS, a siec placowekk w malych miasteczkach jest
    raczej taka sobie.

    No i przeciez kasa przyjdzie z UE - wiec warto zanecic takowych klientow -
    tak jak studentow zreszta ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!