  • 1. Data: 2004-12-07 21:00:15
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof napisał(a):
    > To bardzo dziwne bo rozliczenia KIR sa miedzy bankami, kazdy bank ma
    > konto w NBP i przez te konta nastepuja rozliczenia. Wydaje mi sie
    > dziwne, bo zadne inne banki nie wysylaja do siebie nic przez KIR bo za
    > elixir trzeba placic. Na zdrowy rozum, przelewy wewnetrzne nie wychodza
    > poza bank do KIR, sa tylko przeksiegowywane wewnatrz banku.

    Ale może te przelewy wewnętrzne są robione w godzinach sesji KIR i po
    prostu przelew autora nie załapał się na określoną godzinę. Poza tym PKO
    Inteligo ma takie coś jak przetwarzanie wewnętrzne. Przelewy nie chodzą
    u nich non-stop.

    K.

  • 2. Data: 2004-12-08 18:14:18
    Od: "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Strasznie się dzisiaj w....em a to z jednego względu.
    Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.
    Po numerze rachunku sprawdziłem sobie w kirze dla upewnienia czy moje konto
    rzeczywiście prowadzi PKO i okazało się że jest to PKO BP Centrum Bankowości
    Warszwa.
    Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.
    Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że pieniążki zostały zaksięgowane
    dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową wpłatę.
    Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO Inteligo
    to dwa różne konta !!!!!!!!!!
    A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą kto -
    nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mam ich głęboko w d........... i rezygnuję z ich konta............
    Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ?????? Czy ktoś z Was natknął się
    na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Pozdrawiam
    I NIE POLECAM INTELIGO
    Gabriel Sajdok
    gabson

  • 3. Data: 2004-12-08 18:20:33
    Od: "Artur" <s...@u...o2.pl>

    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ?????? Czy ktoś z Was natknął
    > się
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    dokładnie, to nie jest jeden bank ani dwa banki
    coś pomiędzy :-/ aż mdło się robi

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2004-12-08 18:28:36
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    z zasady unikam wszystkiego co ma w nazwie PKO........
    i dobrze na tym wychodze

    Bob

  • 5. Data: 2004-12-08 18:30:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Strasznie się dzisiaj w....em a to z jednego względu.
    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.

    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.

    za pozno

> [...]
    wpłatę.
    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO

    Wczoraj sie urodziles?
    Nieprawda, to pierwsze to konto, to drugie to usluga

    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nieprawda. Nie przez KIR.

    > Ludzie albo ja jestem głupi

    przez grzecznosc nie zaprzecze, choc sam bym powiedzial ze sie slabo
    orientujesz w otaczajacej rzeczywistosci...

    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ??????

    eeee, tam, nic szczegolnego
    Nalezysz do tej (przewazajacej) czesci naszego spoleczenstwa ktora nie
    rozumie co czyta.

    > Czy ktoś z Was natknął się
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Nie bo to nie sa DWA banki

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-12-08 19:14:37
    Od: g...@p...onet.pl

    > za pozno
    A to dlaczego??

    > Wczoraj sie urodziles?
    > Nieprawda, to pierwsze to konto, to drugie to usluga

    Co drugie. Bo jak na razie mamy PKO BP, PKO Inteligo i Inteligo

    > Nieprawda. Nie przez KIR.
    Jak nie przez KIR to przez Co?
    Z tego co mi powiedziała Pani z BOK-u wszystkie płatności są u nich rozliczane
    Przez Krajową Izbę Rozliczeniową a z tego co wiem to jest tylko jeden KIR.

    > przez grzecznosc nie zaprzecze, choc sam bym powiedzial ze sie slabo
    > orientujesz w otaczajacej rzeczywistosci...

    Zaufaj mi że orientuję się i to być może bardziej niz Ci sie wydaje.
    Mam konta w BPH-u, Raiffeisen-ie i nigdzie nie spotkałem się z czymś takim.

    > eeee, tam, nic szczegolnego
    > Nalezysz do tej (przewazajacej) czesci naszego spoleczenstwa ktora nie
    > rozumie co czyta.
    Wskaż mi miejsce w którym coś na ten temat będe mógł przeczytać i wtedy
    porozmawiamy na ten temat.

    > Nie bo to nie sa DWA banki

    W takim razie Co.

    Pozdrawiam
    Gabriel Sajdok

  • 7. Data: 2004-12-08 20:00:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > A to dlaczego??

    Jeszcze sie pytasz?
    Przeciez sam widziales, ze za pozno...

    > Co drugie.

    To drugie co u ciebie bylo drugie...;-)
    Po co tyle wycinales?

    > Bo jak na razie mamy PKO BP, PKO Inteligo i Inteligo

    Mamy PKO BP SA, ktory prowadzi wlasne rachunki (np. Superkonto) oraz
    prowadzi rachunki Konta Inteligo (obslugiwanej przez firme Inteligo
    Financial Services S.A.), a na dodatek uruchomil wlasnie usluge o nazwie
    "PKO Inteligo" która jest uslugą dostępu przez internet/telefon do
    Superkont.
    Wszystko jasne? ;-))

    > Jak nie przez KIR to przez Co?

    Przez wewnetrzny system PKO BP

    > Z tego co mi powiedziała Pani z BOK-u wszystkie płatności są u nich
    rozliczane
    > Przez Krajową Izbę Rozliczeniową a z tego co wiem to jest tylko jeden KIR.

    Jesli prezetowales jej taka wiedze jak tutaj to przedstawila ci wersje
    uproszczona dla zorientowanych inaczej...;-)

    > Zaufaj mi że orientuję się i to być może bardziej niz Ci sie wydaje.

    Nie ufam ci i kropka ;-)

    > Mam konta w BPH-u, Raiffeisen-ie i nigdzie nie spotkałem się z czymś
    takim.

    Bo tak jest w PKO BP/Inteligo

    > Wskaż mi miejsce w którym coś na ten temat będe mógł przeczytać i wtedy
    > porozmawiamy na ten temat.

    moze zacznij od
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ko
    nto_Inteligo.htm
    oraz od www.pkobp.pl

    > W takim razie Co.

    Wyjasnilem wyzej.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-12-08 20:03:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 8 Dec 2004 19:28:36 +0100, użyszkodnik "Bob" <b...@p...pl>
    napisał:

    > z zasady unikam wszystkiego co ma w nazwie PKO........
    > i dobrze na tym wychodze

    ja tam z zasady unikam wszystkiego co ma w nazwie "kredyt", "debet",
    "zadluzenie" i wychodze na tym jeszcze lepiej

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 9. Data: 2004-12-08 20:07:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2004-12-08 20:33:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    futszaK wrote:
> [...]

    ja tam z zasady unikam placenia w ostatniej chwili za piec dwunasta i
    tez dobrze na tym wychodze.