  • 21. Data: 2004-12-09 12:08:06
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 12:57 Agnieszka Sliwowska said the following:
    [...]

    > W przypadku kont Inteligo sprawa jest bardziej skomplikowana.... PKO
    > jest wlascicielem rachunkow Inteligo i prowadzi ich obsluge, ale to nie
    > znaczy, ze _masz_ konto w PKO BP.

    A to, przepraszam, gdzie ma ? W BRE ? BPH ? banku spółdzielnczym w
    Jeleśni ?
    Jest odwrotnie. IFS prowadzi obsługę,ale konto jest w PKO BP.

    [....]

    KJ

  • 22. Data: 2004-12-09 12:16:14
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > rachunku,
    >
    > Miala je ale nie z Inteligo (bo w oddzialach nie maja kontaktu z rachunkami
    > Inteligo).
    > moze juz kiedys tam wplacales na to konto...

    Przepraszam a skąd wiesz, że w PKO nie mają kontaktu z rachunkami z Inteligo ???
    Ja wiem akurat co Innego.

    > BKO PB
    > Owernight-y a
    >
    > Nie szukaj winnych poza soba - wplaciles za pozno i tyle.
    > Ale zawsze mozesz szukac tego kruczka, ze bank w wymaganym dniu pieniadze
    > mial, reklamuj tak jak piszesz dalej w tym watku.

    Ok. Jeżeli wpłaciłem za późno to się z tym pogodzę tylko proszę o wyjaśnienie
    GDZIE JEST TO NAPISANE, że wpłacając do określonej godziny pieniądze będą w tym
    samym dniu natomiast po określonej godzinie będą dnia następnego.

    Pozdrowienia
    Gabriel Sajdok

  • 23. Data: 2004-12-09 12:16:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Agnieszka Sliwowska napisał:

    > Oczywiscie - pierwotnie konto Inteligo bylo prowadzone przez Deutsche
    > Bank, ale PKO BP SA wykupilo od DB ten system dostepu kanalowego do
    > wirtualnych kont (razem z kontami), stad powstala hybryda nazwy:
    > Inteligo PKO. Zas konto PKO Inteligo, to nic innego, jak stare E-pko (od
    > poczatku prowadzone przez Bank PKO BP SA).

    Bardzo malo prawdy w tym niestety:
    1. Nie DB a Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA.
    2. Inteligo jest de facto interfejsem do kont prowadzonych przez bank
    (kiedys BGB, teraz PKO BP). Xelion dziala na podobnej zasadzie zdaje sie
    (tylko ze z kontami Pekao).
    3. PKO-Inteligo to nie nowe ePKO. ePKO zostalo zlikwidowane, a klienci
    przeniesieni do Inteligo, a PKO-Inteligo to dostep przez internet dla
    normalnych kont w PKO (ktore wczeniej nie mialy nic z ePKO wspolnego).

    Bartol

  • 24. Data: 2004-12-09 12:42:32
    Od: g...@p...onet.pl

    > Witam.

    > A wiec pieniazki trzeba bylo wplacic w czwartek - dla bezpieczenstwa.
    > Tylko trzeba myslec.

    To może mając konto w tym samym banku mam wpłacać pieniądze trzy dni
    wcześniej ????!!!!!!!!!
    Chyba lekkie nieporozumienie.

    > W przypadku kont Inteligo sprawa jest bardziej skomplikowana.... PKO
    > jest wlascicielem rachunkow Inteligo i prowadzi ich obsluge, ale to nie
    > znaczy, ze _masz_ konto w PKO BP.

    Jeżeli PKO BP jest WŁAŚCICIELEM rachów Inteligo to dla mnie oznacza to że mam
    konto w PKO BP.
    W KIR oznaczenia mojego rachunku nie wskazują na Inteligo ani żaden Inny bank
    tylko na PKO BP.
    To trochu tak jabym powiedział Ci że mam samochód którego ja jestem
    właścicielem ale tak naprawdę to nie mój samochód.
    Wygląda to na masło maślane.

    Mam rachunek w BPH i Iban jak i numer rozliczeniowy wskazują również na Centrum
    Bankowości.........
    I jakoś wszystko jest on-line.

    > Sama nazwa - Centrum Bankowosci - powinna dac ci do myslenia....Centrum
    > Bankowosci jakiegokolwiek banku (a kazdy bank ma takie centrum)
    > obsluguje tylko rozliczenia, nic poza tym.

    Patrz wyżej.

    > No wlasnie - wczoraj sie urodziles? Gdybys je wplacil gruuubo przed
    > godz. 12ta - mialbys szanse, ze zostana zaksiegowane tego samego dnia.
    > Przeciez to nie byl przelew elektroniczny w ramach tego samego banku -
    > to byla _wplata gotowkowa_! To troche tak, jakbys wplacil w BPH
    > pieniazki, ktore mialy trafic na konto karty kredytowej prowadzonej
    > przez PEKAO SA.

    Przepraszam a czy my żyjemy w epoce kamienia łupanego ?????
    Idąc do BPH-u 5 minut przed zamknięciem i wpłacając kasę mam ją od razu w tym
    samym dniu.
    No chyba że w PKO BP w dalszym ciągu pracuje sie na książkach i długopisach a
    nie na systemie centralnym.

    Inteligo

> [...]
    > Inteligo PKO. Zas konto PKO Inteligo, to nic innego, jak stare E-pko (od
    > poczatku prowadzone przez Bank PKO BP SA).

    No i nie masz racji bo Deutsche Bank nigdy nie miał nic wspólnego z Inteligo.
    No to zaczekajmy aż PKO BP wymyśli kolejną zejefajną usługę i będzie już wtedy
    bajzel do potęgi.

    > A gdzie przeczytales (w umowie prowadzenia rachunku), ze nie beda
    > prowadzone przez KIR? A moze wystapiles z zapytaniem o sposob obiegu
    > gotowki, metodologie dokonywania ksiegowan, dostales odpowiedz, w ktorej
    > nie poinoformowano cie o tym, ze KIT uczestniczy w rozliczaniu twoich
    > transakcji?

    Dokładnie dostałe taka odpowiedż że KIR UCZESTNICZY w Rozliczaniu
    moichtransakcji POMIĘDZY BANKIEM PKO BP i Kontem które posiadam w PKO BP!!!

    > KIR _nie prowadzi operacji_ - KIR prowadzi _rozliczenia_ - rowniez wplat
    > gotowkowych na wirtualne konta.

    Kir prowadzi rozliczenia MIĘDZYBANKOWE a nie wewnątrz bankowe.
    W/g twojej metologi moja wpłata jest w Takim razie przelewana Eliksirem z Banku
    PKO na konto w PKO ???
    Bzdura

    > Sam sie nabiles w butelke. Teraz masz zywy przyklad, ze niewiedza
    > szkodzi (czasem powoduje straty finansowe: male albo duze).

    > Obawiam sie, ze troszke z toba jest nie tak....
    > pzdr
    > A.
    Po dłuższej analizie wydaje mi się jednak że ze mną jest wszystko w porządku a
    nie tak jest coś z PKO BP w którym nie ma ustalonych Jasnych zasad na jakich
    dokonywane są transakcje.
    A tak po za tym to Uwielbiam Pracowników Biór Obsługi Klienta lub też Centrali
    banków zabierających głos w dyskusji i zajadle broniących racji swojego banku.
    To nic że niektóre zasady są nienirmalne i poronione ale to "ja jestem mądra i
    udowodnię temu głupiemu Klientowi że nie ma racji" :)

    pzdr
    G.

  • 25. Data: 2004-12-09 12:46:28
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > szkodzi (czasem powoduje straty finansowe: male albo duze).

    > Obawiam sie, ze troszke z toba jest nie tak....

    I chyba dwóch kolegów poniżej utarło Ci nosa i Udowodniło Ci twoją niewiedzę.
    jak już tak zażarcie masz zamiar czegoś bronić to przynajmniej na drugi odrób
    zadanie domowe . :)

    Pozdrawiam
    Gabriel Sajdok

  • 26. Data: 2004-12-09 13:09:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przepraszam a skąd wiesz, że w PKO nie mają kontaktu z rachunkami z
    Inteligo ???

    bo wiem ;-)

    > Ja wiem akurat co Innego.

    To wiemy co innego.
    Idz do oddzialu i popros o podanie salda swojego konta w Inteligo.
    Jesli maja dostep do rachunkow intelgo to nie ma problemu by ci podali...;-)

> [...]
    w tym
    > samym dniu natomiast po określonej godzinie będą dnia następnego.

    Nie wiem.
    Zloz reklamacje.
    na pewno wplaciles za pozno by pieniadze dotarly na czas na rachunek
    inteligo.
    Ale to nie wyklucza sukcesu twojej reklamacji, wlasnie w oparciu o to ze to
    ten sam bank.
    Napisz jak poszlo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 27. Data: 2004-12-09 13:18:38
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > inteligo.
    > Ale to nie wyklucza sukcesu twojej reklamacji, wlasnie w oparciu o to ze to

    Na pewno poinformuję o zakończeniu :)
    W/g mnie gdyby było gdzieś napisane że mam wpłacić wcześniej to zrobiłbym to.
    Niestety nigdzie takiej informacji nie znalazłem.

    Pozdrawiam
    Gabriel Sajdok

  • 28. Data: 2004-12-09 17:44:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    > Przeglądałem umowę dwa razy i nie znalazłem nic takiego.
    > Gabriel Sajdok

    § 33 podpunkt a. leguraminu Inteligo. W połączeniu z Kodeksem cywilnym
    moga sie bujać. Piszesz reklamację, a jak nie uznaja, to do GINBu

    M.

  • 29. Data: 2004-12-09 17:45:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik MK napisał:

    > Umowe podpisujesz z bankiem, a nie oddzialem :). Ksiegowania na wewnetrznych
    > kontach banku sa wylacznie jego wewnetrzena sprawa, liczy sie moment kiedy
    > wierzyciel otrzymuje kase, a nie to kiedy zauwazy, ze ja ma ;).

    Nauka radziecka zna rózne przypadki, a jako, ze nie korzystam z tej
    usługi, więc proponowałem sprawdzić
    ;-)

    M.

  • 30. Data: 2004-12-09 21:26:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Powinno być PKO BP/Inteligo/PKO Inteligo.
    > Czyli jest nienormalnie.

    Nie powinno być. 'PKO Inteligo' to handlowa nazwa na dostęp zdalny do
    marmurowych kont PKO BP. A nie osobne konto. I tyle.