  • 31. Data: 2017-02-14 23:40:52
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 14 Feb 2017 12:17:53 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale jeszcze troche, to tak podniosa ceny, ze kurierzy beda tansi :-)
    >A jak odpadna im prowizje za wplaty, a listonoszom "koncowki", to
    >podwyzka moze byc szybka :-)
    Toć dopiero podnieśli :)
    Listy z 2,00 na 2,60
    Wpłaty na konto z 2,50 na 3,40
    Pewnie inne przesyłki też.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 32. Data: 2017-02-15 00:24:11
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

    [...]

    > Ale jeszcze troche, to tak podniosa ceny, ze kurierzy beda tansi :-)
    > A jak odpadna im prowizje za wplaty, a listonoszom "koncowki", to
    > podwyzka moze byc szybka :-)

    A na pewno listonosze nadal noszą te emerytury?

    --
    Wysłane z pola.

  • 33. Data: 2017-02-15 07:04:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 00:24:24 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > A na pewno listonosze nadal noszą te emerytury?

    Noszą nadal. Tylko częściej z banku pocztowego niz z poczty

  • 34. Data: 2017-02-15 07:12:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 20:53:02 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Zastanawiające jest że od razu podpiąłeś to pod PIS. Często stosuje taką
    > sztuczkę że mowie że jakiś niekreslony ktoś jest pustak, szmata i
    > złodziej bo to i tamto. Zazwyczaj wtedy jeden z rozmówców od razu pyta
    > co ja mam do tego PiS. Naprawdę zastanawiające.

    "zaletą bycia inteligentnym jest to, że zawsze można udawać głupka!... "

  • 35. Data: 2017-02-15 08:57:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-14 o 20:44, z pisze:
    > Unia kłamie że mi coś daje bo to coś jest dostępne tylko ręką sięgnąć
    > albo jego zdobycie jest nieopłacalne lub realnie niedostępne.
    > Unia pisze dyrektywę i pokazuje mi figę.
    > Imię i nazwisko tego geniusza. Niech zwraca wypłatę ten darmozjad i
    > oddaje moje podatki :-)

    Unię (a w zasadzie pewne grupy interesów) interesuje rezygnacja z
    fizycznych pieniędzy, a nie to, żebyś miał darmowe konto.
    Darmowe konta są tylko po to, żeby nie było protestów, że ludzie są
    zmuszani do płacenia haraczu bankom.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2017-02-15 12:18:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >Noszą nadal. Tylko częściej z banku pocztowego niz z poczty

    Nosza ... ale w jakim sensie z banku ?
    Emeryt zalozyl konto, zus przelewa, listonosz przynosi dyspozycje
    klienta,
    czy teraz Bank Pocztowy na zlecenie ZUS roznosi po domach ?

    J.

  • 37. Data: 2017-02-15 12:20:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Toć dopiero podnieśli :)
    >Listy z 2,00 na 2,60
    >Wpłaty na konto z 2,50 na 3,40
    >Pewnie inne przesyłki też.

    Polecony inpostu z allegro - 3.94, paczka do paczkomatu 8.60, kurier z
    allegro - czesto 15 zl, wiec jeszcze pole do konkurencji jest.

    J.

  • 38. Data: 2017-02-15 12:34:34
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-14 20:16, Kris wrote:
    >Wystarczy u-res-pon-sy-wnić. Upraszczać nie trzeba.

    A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?
    gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.

    >Chociaż nie. Oczywiście że można. Po ch... komu numer telefonu przy
    >odbiorze. Samo wklepanie tajnego kodu powinno otworzyć skrytkę.
    >System nie może być oczywiście aż tak głupi żeby dać te same kody na
    >ten sam automat, ale to zagadnienie powinno być do ogarnięcia nawet
    >przez tych samych studentów co popsuli GUI.

    Mozna ... ale czy jest sens ?
    Zakladajac, ze warto by przy okazji podniesc ilosc cyfr kodu.

    Bo tak ... podejdzie ktos, wpisze losowy kod, a nuz sie cos otworzy,
    warto sprobowac :-)

    J.

  • 39. Data: 2017-02-15 12:59:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 12:18:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nosza ... ale w jakim sensie z banku ?
    > Emeryt zalozyl konto, zus przelewa, listonosz przynosi dyspozycje
    > klienta,

    Coś w ten deseń

    > czy teraz Bank Pocztowy na zlecenie ZUS roznosi po domach ?

    Listonosz przynosi kase do domu zgodnie z dyspozycją klienta
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/konto-zawsze-da
    rmowe/polecenie-wyplaty/

  • 40. Data: 2017-02-15 13:08:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 12:20:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Polecony inpostu z allegro - 3.94,

    Jeszcze przez ok tydzień
    "Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że wraz z dniem 22 lutego 2017 r., InPost S.A. - korzystając z
    uprawnienia zawartego w Regulaminie świadczenia usługi Allegro Polecony InPost przez
    InPost S.A. - wprowadza nowy regulamin usługi
    ALLEGRO POLECONY INPOST
    a sama usługa zmienia się w następującym zakresie:
    1.zmianie ulega nazwa usługi na: ALLEGRO MINIPACZKA INPOST;
    2.zwiększone zostają maksymalne dopuszczalne wymiary przesyłki - z 650 mm do 700 mm
    (suma trzech boków: wysokość, szerokość, długość);
    3.zwiększeniu ulega maksymalna dopuszczalna waga przesyłki - z 1000 g do 2000 g;
    4.do ceny podstawowej wliczony zostaje koszt ubezpieczenia przesyłki do kwoty 1000
    zł;
    5.do ceny podstawowej wliczony zostaje koszt koperty foliowej (foliopaku) stanowiącej
    zewnętrzne opakowanie Przesyłki i udostępnianej nadawcy na zasadach opisanych w nowym
    regulaminie;
    6.pojawia się możliwość nadania przesyłki w Paczkomacie;
    7.zmianie ulega cena podstawowa usługi - z 3,20 zł netto na 5,85 zł netto.
    Ufamy, że planowane zmiany zwiększą liczbę wysyłanych przez Państwa produktów z
    wykorzystaniem usług InPost, co pozytywnie wpłynie na satysfakcję Państwa Klientów z
    codziennych zakupów.
    W przypadku pytań dotyczących proponowanych zmian, zachęcamy Państwa do przeczytania
    pełnej wersji wchodzącego w życie regulaminu oraz kontaktu z Biurem Obsługi Klienta
    InPost."

    >paczka do paczkomatu 8.60, kurier z
    > allegro - czesto 15 zl, wiec jeszcze pole do konkurencji jest.

    "Paczka w Ruchu" coś koło 3zł, "Paczka pocztowa48" ok 10zł.
    Generalnie korzystam albo bezpośrednio z menadzera paczek inpost albo z sendit.pl