  • 81. Data: 2017-03-03 21:38:44
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 20:47:38 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ciekawe jak jest do tego zmotywowany. Płacą mu za wsadzanie w niedziele
    > czy z własnej inicjatywy?

    Oni na tzw "własnej działalności" są i płacą im za "dostarczenie" odliczając za
    opóźnienia

    > PS. Jak nie ma miejsc to jest SMS "dzisiaj wyjątkowo kurier będzie stał
    > przy paczkomacie ...".

    W okresie świątecznym tak jest ale wtedy przemiał większy i stoi z autem pełnym
    paczek. Tu mogło sie okazać że kilka paczek sie nie zmieściło to i nie będzie cały
    dzień stał i czekał tylko włożył jak mu sie skrzynka zwolniła.
    Ale myslę że to jakaś specyfika "twojego" kuriera= może akurat w niedziele ma po
    drodze do koscioła ma czy inaczej prace planuje. Bo raczej jakiś boom teraz na
    przesyłki nie jest żeby pełne paczkomaty były
    U nas w 35tys mieście dwa paczkomaty- jeden duzy(ze 100?) a drugi maleństwo(tak na
    oko ze 30) skrytek. Oprócz okresu przedświątecznego opóźnień nie bywa.

  • 82. Data: 2017-03-07 19:12:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > Już z rok tego nie ma

    Ale wg jakiego kalendarza ten rok?
    Przesyłkę dostałem w styczniu tego roku.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 83. Data: 2017-03-07 19:40:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 marca 2017 19:12:51 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Ale wg jakiego kalendarza ten rok?
    > Przesyłkę dostałem w styczniu tego roku.

    Polecony Inpost?
    Inpost ładnych kilka miesięcy temu zrezygnował z przesyłek listowych.