  • 41. Data: 2017-02-15 13:57:30
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 12:34, J.F. pisze:

    > A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?
    > gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.

    Jak pierwszy raz miałem coś z paczkomatu wybrać to brat mnie uprzedził,
    że powinienem się nastawić na ciekawe, nigdy wcześniej nie spotykane
    wrażenia bo oprogramowanie musiało być pisane przez jakiegoś idiotę.
    Chodziło o to, że wciśnięta cyfra zdążyła by oblecieć cały świat kilka
    razy zanim maszyna zdecyduje się poinformować, że zauważyła, że coś
    nacisnąłeś.
    I rzeczywiście tak było.
    Przypomniało mi to jak rozbawił nas jakiś zameczek RFID widziany na
    targach w Poznaniu jeszcze w ubiegłym wieku, który obsługiwał do 2000
    kart i gwarantował, że zareaguje na kartę nie później niż po 2s!
    W życiu do głowy by nam nie przyszło, że można oferować takie coś do
    wkurzania ludzi.
    P.G.

  • 42. Data: 2017-02-15 13:59:41
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >
    > A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?
    > gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.

    Mi przeszkadza to silenie się na bycie młodzieżowym. Komunikacja w mailach:
    zamiast paczka jest słowo paczucha, jak się dzwoni złożyć reklamację
    telefoniczną to jest nagranie "dla naszego zespołu reklamacje to nie
    problem": ch** mnie obchodzi czym są dla inpostu reklamacje, podsumowanie
    odbioru przesyłki ma komunikat typu: "może wysłać potierdzenie na maila?".

    Może to jest k**** zabawne jak ktoś korzysta z tej firmy pierwszy raz, ale
    k**** każdorazowo przy składaniu reklamacji słuchać tych żenujących tekstów?
    Każdorazowo przy odbieraniu paczki czytać i wysłuchiwać te denne komunikaty?

    A dodam tylko, że nie bybyło dla nich k**** żadnym problemem wprowadzenie
    panelu klienta WWW tak, żebym mógł dla mojego numeru telefonu zażyczyć sobie
    neutralnego interfejsu użytkownika np. w urządzeniach - przecież i tak się
    tam trzeba numerem telefonu identyfikować.

    Ogólnie w dużym mieście jeden paczkomat się uszkodził w sobotę o 20:00 - nie
    było prądu bo była burza w wakacje - inpost uporał się z problemem tak, że w
    środę o 14:00 można było dopiero coś wyjąć.

    --
    Wysłane z pola.

  • 43. Data: 2017-02-15 14:42:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >podsumowanie
    >odbioru przesyłki ma komunikat typu: "może wysłać potierdzenie na

    Moze wkurzac ... ale jakie reklamacje ?
    Ja tylko odbieram, ale na razie zadnej nie mialem :)

    >Każdorazowo przy odbieraniu paczki czytać i wysłuchiwać te denne
    >komunikaty?

    Wysluchiwac ? Ja tylko sms czytam ... a tam akurat calkiem oficjalnie
    :-)

> [...]
    >neutralnego interfejsu użytkownika np. w urządzeniach - przecież i
    >tak się
    >tam trzeba numerem telefonu identyfikować.

    Nie bardzo rozumiem - jaki panel, jaki neutralny ?

> [...]
    >tak, że w
    >środę o 14:00 można było dopiero coś wyjąć.

    No coz, jak mi sie internet zepsuje w piatek po poludniu, to
    zgloszenie przyjma dopiero w poniedzialek rano.
    Takie czasy :-(

    J.

  • 44. Data: 2017-02-15 14:47:04
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 12:20:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >Jeszcze przez ok tydzień
    >uprzejmie informujemy, że wraz z dniem 22 lutego 2017 r., InPost S.A.
    >[...]
    >7.zmianie ulega cena podstawowa usługi - z 3,20 zł netto na 5,85 zł
    >netto.
    >Ufamy, że planowane zmiany zwiększą liczbę wysyłanych przez Państwa
    >produktów z wykorzystaniem usług InPost,
    >co pozytywnie wpłynie na satysfakcję Państwa Klientów z codziennych
    >zakupów.

    Ciekawe - przewaza nowe zalety, czy ta jedna wada :-)

    No coz, jak widac i niezalezni paczkonosze nie chca pracowac "za
    darmo" :-)

    >"Paczka w Ruchu" coś koło 3zł, "Paczka pocztowa48" ok 10zł.

    Ale nie wszyscy sprzedajacy oferuja.

    J.

  • 45. Data: 2017-02-15 15:10:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 13:59:53 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > neutralnego interfejsu użytkownika np. w urządzeniach - przecież i tak się
    > tam trzeba numerem telefonu identyfikować.

    Chyba od tych wodotrysków odchodzą
    W nowym paczkomacie który pod koniec ubiegłego roku w pobliżu mojej chaty ustawili
    jest prosty ciekłokrystaliczny wyświetlacz i intuicyjny system obsługi bez
    wodotrysków

  • 46. Data: 2017-02-15 15:23:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >chaty
    > ustawili jest prosty ciekłokrystaliczny wyświetlacz i intuicyjny

    To moze i obchodza ... ale jak trzeba zrobic system ktory sie z
    centrala skomunikuje, modemy USB obsluzy itp, to moze sie okazac, ze
    najtaniej postawic jakiegos prostego mini-peceta z monitorem :-)

    J.

  • 47. Data: 2017-02-15 20:53:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-15 12:34, J.F. wrote:
    > A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?

    Widze co kilka dni scenę kiedy klient puka w szybkę coraz mocniej, po
    czym przeklina i zaczyna od początku.

    > gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.

    Bo to grube szkło jest, pewno pancerne. Ale to by uszło. Responsywność
    nie ujdzie.

    > Bo tak ... podejdzie ktos, wpisze losowy kod, a nuz sie cos otworzy,
    > warto sprobowac :-)

    Kod jest obecnie bodaj 6 cyfrowy. Ciezko trafić. Bardziej prawdopodobne
    jest ze podejdzie z łomem, te zamki nie wyglądają na specjalnie solidne.

  • 48. Data: 2017-02-15 21:10:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 20:53:19 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Kod jest obecnie bodaj 6 cyfrowy. Ciezko trafić. Bardziej prawdopodobne
    > jest ze podejdzie z łomem, te zamki nie wyglądają na specjalnie solidne.
    Jako że często coś spawam, z ciekawości się kiedyś przyjrzałem dokładnie drzwiczkom.
    Łom to przesada.
    Cienka solidna tzw łapka
    http://static.abstore.pl/img/inter-s/fd1cc405-748c-4
    417-a6de-454cda9289cf/l/lapka-do-gwozdzi-500-mm.jpg
    i wg mnie szafki otwierasz
    Ale to już było(to nie ja):):
    https://www.google.pl/search?q=w%C5%82amanie+do+pacz
    komatu&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:pl:IE-Address&
    ie=&oe=&gfe_rd=cr&ei=NLWkWKy4OqPi8Afbio-4Bw

  • 49. Data: 2017-02-16 11:46:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-15 12:34, J.F. wrote:

    >Kod jest obecnie bodaj 6 cyfrowy. Ciezko trafić.

    Ale szafek z 50.
    I juz mamy 1/20 tys ... no, nadal malo.
    Ale jak mlodziez odkryje i przechdzac ktos wpisze losowy kod, bo
    koledze sie udalo ...

    >Bardziej prawdopodobne jest ze podejdzie z łomem, te zamki nie
    >wyglądają na specjalnie solidne.

    No fakt, ale co innego z lomem sie dobierac, a co innego kod wpisac.
    Jakas tam ochrona moglaby jednak podejrzec ze ktos kod wpisuje, po
    czym odchodzi ... ale co - zabronione ?

    J.

  • 50. Data: 2017-02-16 13:52:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-02-16 o 11:46, J.F. pisze:

    > Ale szafek z 50.
    > I juz mamy 1/20 tys ... no, nadal malo.
    > Ale jak mlodziez odkryje i przechdzac ktos wpisze losowy kod, bo koledze
    > sie udalo ...

    Oprócz kodu jest jeszcze numer telefonu.

    --
    Pete