  • 1. Data: 2017-02-14 11:53:38
    Temat: 300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla przedsiębiorców
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Kolejna łatwa promocja w Nest Banku. Tym razem aż 300 zł do zdobycia (w formie karty
    podarunkowej na stacje Orlen i Bliska). Akcja przeznaczona dla osób prowadzących
    indywidualną działalność gospodarczą. Samo konto wygląda okazale (darmowe
    prowadzenie, karta, wszystkie bankomaty, przelewy oraz wpłaty w Euronetach).

    Więcej do poczytania jak zawsze na blogu:
    http://jakdorobic.com/nest-bank-biznest-konto-za-bez
    warunkowe-0-zl-oraz-300-zl-premii-na-karcie-podarunk
    owej-orlen/

  • 2. Data: 2017-02-15 16:09:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-02-14 o 11:53, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    http://jakdorobic.com/nest-bank-biznest-konto-za-bez
    warunkowe-0-zl-oraz-300-zl-premii-na-karcie-podarunk

    ciekawa opcja, mam nowy numer tel. do bankowych promocji więc spróbuję ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2017-02-16 10:36:12
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 14 Feb 2017 02:53:38 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

> [...]
    http://jakdorobic.com/nest-bank-biznest-konto-za-bez
    warunkowe-0-zl-oraz-300-zl-premii-na-karcie-podarunk

    Da się założyć konto bankowe dla zawieszonej działalności?

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2017-02-16 12:24:45
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    http://jakdorobic.com/nest-bank-biznest-konto-za-bez
    warunkowe-0-zl-oraz-300-zl-premii-na-karcie-podarunk

    I chce się tym "przedsiębiorcom" bawić w zakładanie konta za 300 zł? A
    potem jego likwidację z perturbacjami i karą albo inne straty (moralne
    też)? :-)
    Na takie ciurliki szmatławe się nabieracie?
    Żałosna przedsiębiorczość :-)

  • 5. Data: 2017-02-16 14:08:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 12:25:02 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
    > też)? :-)
    > Na takie ciurliki szmatławe się nabieracie?

    No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

  • 6. Data: 2017-02-16 21:26:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 14:08, Kris pisze:

    > No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

    możesz mieć kilka kont, zgłaszasz tylko główne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2017-02-16 21:27:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 10:36, Yakhub pisze:

    > Da się założyć konto bankowe dla zawieszonej działalności?

    a DG widnieje w CEiDG? będą weryfikować...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2017-02-16 21:27:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 14:08, Kris pisze:

    > No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

    Tego nie wiedziałem :-)
    I wystarczy w tym całym "biznesie" zapomnieć o jednej cyferce, jednym
    terminie, jednym małym druczku lub urząd nie otrzyma potwierdzenia bo
    coś tam... to może być przewina kogoś innego i całe 300 zł idzie się
    je...ć albo i wielokrotność tej sumy :-)

    PS Taki bonus to może przyciągać na zakupy do marketu a nie
    przedsiębiorcę do założenia kolejnego konta.

    I tu znowu przypominają się sytuacje kiedy firma zmienia numer konta.
    Tak się składa że zazwyczaj poprzedza to albo jest symptomem kłopotów
    firmy i jej kontrahentów ;-)
    U mnie przynajmniej zapala się czerwona lampka jeśli przelew mam zrobić
    na inne konto niż zazwyczaj ;-) Takie czasy

  • 9. Data: 2017-02-16 22:36:45
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 16 Feb 2017 21:27:16 +0100, RobertS napisał(a):

    > a DG widnieje w CEiDG? będą weryfikować...

    Widnieje. Jako zawieszona :)

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2017-02-16 23:42:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 22:36, Yakhub pisze:

    > Widnieje. Jako zawieszona :)

    Zawieszona - nie oznacza, że nie można kont zakładać. Zatem można.

    --
    Liwiusz